استتارهای اخیر مرسدس شکار دوربین‌ها و رسانه‌ها

استتارهای اخیر مرسدس شکار دوربین‌ها و رسانه‌ها

در چند روز اخیر مرسدس بنز نسخه‌های جدیدش را برای تست به خیابان‌ها فرستاد که این امر منجر به جاسوسی عکاسان و پخش عکس‌ها در رسانه‌ها شد.

C کلاس کابریولت

نسخه جدید C کلاس قرار است قبل از پایان سال جاری رونمایی شود و فروش آن در سال ۲۰۱۵ آغاز می‌شود. C کلاس کابریولت یا همان سقف جمع شونده که گویا همان مدل کوپه آن است با هدف رقابت با BMW سری ۴ کروکی در حال آماده‌سازی می‌باشد.

با توجه به شایعات به دست آمده، C کلاس کروک همانند BMW سری ۴ از یک سقف هاردتاپ بهره برده است، مرسدس گزارشی بر مبنای اینکه موتور این نسخه نیز همان موتورهای نسخه سدان باشد ارائه نداده است. با این حال، گویا در آفریقای جنوبی خریداران شانس بهتری دارند که دسترسی به مشتقات قوی‌تر موتور داشته باشند.

در نمونه اولیه از این خودرو می‌توان محل قرارگیری آینه‌های جانبی بر روی درب به جای ستون A را ببینید که با مدل سدان تفاوت دارد که ظاهر اسپرت تری به خودرو بخشیده است. و انتظار می‌رود چراغ‌های عقب، سپرها و جلوپنجره نیز کمی با نمونه سدان تفاوت‌های جزئی داشته باشد.

انتظار می‌رود C کلاس کروک با کد W205 C در نمایشگاه پاریس امسال رونمایی شود. پس تا ماه سپتامبر منتظر می‌مانیم.

S کلاس کابریولت

گویا مرسدس قصد دارد با نسخه S60 قدیمی با کد W111 با نام Fintail به روی گل سرسبد محصولاتش دستی بکشد و نسخه S کلاس کابریولت را دوباره احیاء کند. شایعات و عکس‌های جاسوسی نشان از این دارد که سقف این مدل همانند Fintail پارچه ای باشد.

S کلاس کابریولت برای کسب کیفیت مرسدس بنز به سواحل فلوریدا فرستاده شده و سخت مشغول تست و آزمایش‌های مختلف رانندگی می‌باشد.

بنا به شواهد به دست آمده S کلاس کابریولت در دو مدل S500 استاندارد با موتور V8 4.7 لیتری توربو دوقلو و S63 یا S65 AMG عرضه خواهد شد.

۲۰۱۵ MLC

تنها چند روز از رونمایی مدل مفهومی ML کوپه با نام MLC در نمایشگاه پکن نگذشته بود که مرسدس بنز نمونه اصلی آن را راهی مأموریت کرد تا پس از قبولی در تست‌های در نظر گرفته شده وارد خط تولید انبوه شود. این مدل هم برای رقابت با BMW X6 تولید شده است که با وجود استتار سنگین به‌روشنی می‌توان MLC را تشخیص داد.

پلت فرم اصلی MLC همان‌طور که از نامش پیداست از M کلاس گرفته شده است ولی گویا از قدرت بیشتری برخوردار خواهد بود. مرسدس سعی خود را کرده تا این خودرو تهاجمی‌تر جلوه دهد. از دریچه‌های بسیار بزرگ هوا در سپر و جلوپنجره، کاملاً می‌شود به این موضوع پی برد.

MLC با چاشنی معروف مرسدس یعنی AMG عرضه خواهد شد. در قسمت عقب یک باله بزرگ و اسپرت توسط AMG نصب می‌گردد که به دلیل استتار بسیار شدید، سخت قابل دیدن است. در زیر سپر نیز چهار اگزوز ذوزنقه شکل به صورت دوبل در دو طرف دیده می‌شود.

داخل کابین هم طبق برنامه پوشیده شده ولی در همین حد هم زیبایی و وقار یک شاسی‌بلند کوپه را به خوبی القا می‌کند. مانیتور بزرگ، دریچه‌های بزرگ تهویه، فرمان اسپرت با شیفتر تعویض دنده، کیلومتر شمار اسپرت و در کل طراحی داشبورد بسیار جوان پسندانه، مدرن و پخته طراحی شده است که به خوبی حس اسپرت بودن را به سرنشینان القاء می‌کند.

خبرهای شنیده شده حاکی از آن است که MLC از یک موتور V6 3.0 لیتری توربوی دوقلو با قدرت ۳۳۳ اسب بخار و ۴۸۰ نیوتن متر گشتاور، و یک موتور V8 5.5 لیتری با قدرت ۵۱۸ اسب بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر استفاده خواهد کرد. قدرت این کوپهٔ زیبا توسط یک گیربکس دابل کلاچ هفت سرعته اتوماتیک به چهار چرخ منتقل می‌شود.

مرسدس MLC نیز اوایل سال آینده در ژانویه ۲۰۱۵ در نمایشگاه بین‌المللی خودروی آمریکای شمالی “دیترویت” معرفی می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.