از این پس می‌توانید جلوپنجره خودروهای جیپ را اسکن کرده و همان مدل را آنلاین خریداری کنید

از این پس می‌توانید جلوپنجره خودروهای جیپ را اسکن کرده و همان مدل را آنلاین خریداری کنید

مجموعه جیپ در کانادا از یک ویژگی جدید به نام «جیپ کد» رونمایی کرده است که کاربران با استفاده از آن و ازطریق نرم‌افزار «اسنپ چت» می‌توانند جلوپنجره تمام مدل‌های این شرکت را مانند یک بارکد اسکن کنند. کاربران با این کار می‌توانند به اطلاعات کامل هر مدل و نحوه خرید آن آشنا شوند.

کاربران نرم‌افزار یادشده می‌توانند با بهره‌گیری این نرم‌افزار از فناوری واقعیت افزوده و یادگیری ماشین و ازطریق اسکن جلوپنجره ۷ قسمتی تمامی مدل‌های این خودروساز، درباره آن‌ها اطلاعات جامعی چون نوع خودرو، نسخه‌های مختلف آن، قیمت محلی و نحوه خرید آشنا شوند و درصورت تمایل، یک خودرو را نیز آنلاین سفارش دهند. معاون بخش فروش و تبلیغات جیپ کانادا، ویلیام لواسور، می‌گوید:

فیلتر جدید جیپ کد در اسنپ چت به علاقه‌مندان این شرکت اجازه می‌دهد تا تجربه‌ای انقلابی، جدید و مجازی از خرید جیپ داشته باشند، آن هم ازطریق گوشی هوشمندشان.

خرید خودروها به‌شکل مجازی روزبه‌روز درحال افزایش است. این راهی مناسب برای جذب خریداران بالقوه محسوب می‌شود تا نمایشگاه خودروی جیپ را تجربه کرده، از مدل‌های کنونی آگاه شده و از موجودی نمایندگی‌های محلی باخبر شوند.

این شرکت آمریکایی معتقد است که این روش علاوه بر جذابیتی که برای جوانان دارد، روند خرید خودرو را نیز آسان‌تر می‌کند و از رسیدن هر فرد به خودروی موردنظر خود در منطقه‌اش مطمئن می‌شود.

 

جیپ از فناوری خود پس از رونمایی از مدل‌های کشیده واگونیر L و گرند واگونیر L رونمایی کرد. این دو نسخه جدید برای رقابت با کلاس شاسی‌بلندهای لوکس و مخوف، کادیلاک اسکالید ESV، و لینکلن ناویگیتور L توسعه یافته‌اند. هر دو نسخه حدود ۷ اینچ از حالت عادی بلندتر شده‌اند و اورهنگ (فاصله میان چرخ عقب تا بخش پایانی خودرو) بیشتری دارند.

این دو شاسی‌بلند جدید از موتورهای اختصاصی خود به نام «طوفان» (Hurricane) استفاده می‌کنند که درحقیقت یک واحد ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی است که توسط استلانتیس ساخته می‌شود. خروجی این موتور برای واگونیر L برابر ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۵ نیوتن متر گتشاور است؛ این ارقام برای نسخه گرند واگونیر L به ۵۱۰ اسب بخار و ۶۷۵ نیوتن متر می‌رسند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
19 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.