ارزش باورنکردنی فراری سرجیوی کمیاب

ارزش باورنکردنی فراری سرجیوی کمیاب

یکی از کمیاب‌ترین فراری سرجیو رودسترهای ساخته شده که هم‌اکنون در دسترس است با بهای باورنکردنی ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار یورویی (حدود ۵.۰۶ میلیون دلار) آماده فروش است. این خودرو تنها ۱۱۸ کیلومتر کار کرده و به نظر می‌رسد ظاهر و باطن آن در شرایط استثنایی باشد. حتی دوخت‌های داخل خودرو نیز با رنگ خودرو همخوانی دارند.

اگر سرجیو را به یاد نمی‌آورید باید بگوییم این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۳ معرفی شد. در آنجا فراری و پینین فارینا خودرویی کانسپت را به یاد سرجیو پینین فارینا معرفی کردند. تصاویر این کانسپت را در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

دو سال بعد و در همان رویداد خودرویی نسخه تولیدی این خودرو رونمایی و گفته شد تمامی نسخه‌ها فروخته شده‌اند. تنها ۶ دستگاه از این خودرو و با بهای حدود ۳ میلیون دلاری تولید شد. خب پس در حدود ۲ سال بهای درخواستی این خودرو ۲ میلیون دلار افزایش داشته است.

این خودرو زندگی خود را به عنوان یک فراری ۴۵۸ اسپایدر آغاز نموده و سپس بدنه کاملاً سفارشی روی آن نصب شده که نشان دهنده هنر پینین فارینا و ساخته‌های دهه ۶۰ و ۷۰ فراری است. اولین دستگاه از این خودرو به رنگ قرمز بوده که به امارات رفته و سه دستگاه دیگر نیز به آمریکا انتقال یافته‌اند. از دو دستگاه باقی مانده، یکی توسط ژاپنی‌ها خریداری شده و دیگری که همین نمونه موردبحث است توسط یک خریدار متمول سوئیسی به گاراژ برده شده است.

نسخه زردرنگ مختص بازار اروپا دارای کابینی با چرم مشکی و آلکانترا می‌باشد که همانند ۵ نسخه دیگر دارای پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۵ لیتری است. این پیشرانه تنفس طبیعی در حقیقت از مدل ۴۵۸ اسپچیاله گرفته شده و قدرت ۶۰۵ اسبی و گشتاور ۵۴۰ نیوتون متری دارد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو ۳ ثانیه طول می‌کشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.