ارتقای پورشه ۹۱۱ کاررا S

ارتقای پورشه ۹۱۱ کاررا S

هنوز یک سال نیست که پورشه ۹۱۱ کاررا S جدید سری ۹۹۱ به بازار آمده که اولین ارتقای رسمی این خودرو توسط پورشه معرفی شد. تغییرات انجام شده از کیت آئرودینامیک گرفته تا تیون آپ موتور را شامل می شوند.

بسته پاورکیت برای افزایش قدرت خروجی موتور شش سیلندر ۳.۸ لیتری مسطح این خودرو آماده شده که می تواند با افزایش ۳۰ اسب بخار به نیرو، قدرت ۴۳۰ اسب بخار را تولید نماید. این بهبود از طریق اصلاح طراحی سرسیلندر و پروفیل میل بادامک برای تنفس بهتر موتور و همچنین تغییرات در ECU، تغییرات در رادیاتور و اگزوز اسپورت ماشین حاصل شده است.

با این توان، اکنون کاررا S قادر است در تنها ۳.۹ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست یابد. این یعنی بهبود در حد ۰.۲ ثانیه! همچنین در مدلهای با کلاچ دوبل PDK این زمان به ۳.۸ ثانیه می رسد. حداکثر سرعت هم با افزایش ۵ واحدی به ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

بنابراین با سریعترین کاررای تاریخ روبروییم. این می تواند نوید بخش مدلهای قویتر توربو و GT3 هم در آینده نزدیک باشد. نکته مهم اینجاست که با وجود افزایش ۷ درصدی توان موتور، مصرف سوخت تغییری نداشته است.

تغییرات بدنه نیز در پکیج آئروکیت (Aerokit) گنجانده شده اند که شامل سپرهای جدید و اسپویلر جلو و همچنین اسپویلر یا باله ثابت عقب با الهام از مدل ۹۱۱ GT3 می باشند. این خودرو در اوایل پاییز امسال بعنوان مدل ۲۰۱۳ توسط پورشه به بازار فرستاده خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.