ارتقای وسیع در مدل پایه تسلا

ارتقای وسیع در مدل پایه تسلا

تسلا یک مدل جدید را به‌عنوان نسخه ورودی و پایه مدل S و به‌عنوان جانشین S 60 با نام ۷۰D معرفی کرد.

برخلاف نسخه قبلی، در مدل ۷۰D شاهد انتقال نیرو به هر چهار چرخ همانند مدل‌های ۸۵D هستیم. نیروی تولیدی دو موتور الکتریکی که روی محورهای جلو و عقب قرار گرفته‌اند، درمجموع به ۵۱۴ اسب بخار می‌رسد.

بدین ترتیب، شتاب صفر تا صد این مدل به ۵.۲ ثانیه رسیده و قادر است به سرعت ۲۲۵ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

محدوده برد این خودرو با هر بار شارژ کامل باتری‌های ۷۰ کیلووات ساعتی به ۴۴۳ کیلومتر نیز می‌رسد.

در مقایسه با مدل قبلی دیفرانسیل عقب S60 با قدرت پیشرانه ۳۸۰ اسب بخار که شتاب ۵.۹ ثانیه ای، بیشینه سرعت کنترل‌شده مشابه و برد ۳۳۵ کیلومتری داشت، می‌توان مدل جدید را یک جهش واقعی دانست.

تسلا مدل اس ۷۰D با قیمت پایه ۷۶۱۷۰ دلار به فروش خواهد رسید. این در حلی است که نسخه قبلی، ۷۱۰۷۰ دلار قیمت داشت. در عوضِ افزایش قیمت، نیروی بیشتر پیشرانه و انتقال نیرو به هر چهار چرخ و برد بیشتر را با تجهیزات جدیدی که قبلاً به صورت سفارشی نصب می‌شد و اکنون استاندارد شده، نظیر کروز کنترل تطبیقی و امکان شارژ رایگان در ایستگاه‌های شارژ سوپرشارژر (که قبلاً گزینه ای ۲۰۰۰ دلاری بود) را به دست خواهید آورد که توجیه مناسبی برای این میزان رشد قیمت است. البته این قیمت‌ها فارغ از تخفیف‌های دولتی و ایالتی و مشوق‌های مالیاتی و غیره است که باعث کاهش زیادی (در برخی ایالت‌ها با قیمت ۵۷۵۰۰ دلار برای مدل قبلی) در قیمت تمام‌شده آن برای مصرف‌کننده می‌شود.

اکنون تسلا مدل اس در چهار نسخه قابل ابتیاع است. مدل پایه ۷۰D، مدل ۸۵ دیفرانسیل عقب با برد بالا و ۸۵D چهار چرخ محرکه و مدل فوق‌العاده و دیوانه کننده P85D با قدرت ۷۰۰ اسب بخار و قیمت ۱۰۶ هزار دلار. همچنین سه رنگ جدید آبی اقیانوسی، مشکی ابسیدین و نقره ای گرم نیز به مجموعه رنگ‌های قابل انتخاب بدنه انواع مدل‌های تسلا، افزوده شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.