ارتقای مرسدس بنز C کلاس

ارتقای مرسدس بنز C کلاس

نسل سوم مرسدس بنز کلاس سی که از سال ۲۰۰۷ تاکنون تولید می شود و تنها یکبار و در سال ۲۰۱۱ فیس لیفت و بروز رسانی شد، اینک آخرین ارتقای خویش را قبل از جانشینی نسل آینده آن، بخود می بیند.

بدنه بنز کلاس C جدید تقریبا بدون تغییر مانده و با آخرین فیس لیفت این خودرو تقریبا مو نمی زند!

موتور جدید ۱.۶ لیتری توربو با تزریق مستقیم سوخت برای مدل C 180 Blue EFFICIENCY از کلاس A بعاریت گرفته شده و قادر است ۱۵۴ اسب بخار نیرو و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. مصرف سوخت این مدل تنها ۵.۹ لیتر در صد کیلومتر و میزان دی اکسید کربن تولیدی آن ۱۳۸ گرم است.

موتور ۳.۵ لیتری V6 نیز برای مدلهای کوپه درنظر گرفته شده است و البته در مدلهای سدان و استیشن نیز قابل سفارش می باشد.

مدلهای Executive SE با جلوپنجره مشبک و چرخهای ۱۷ اینچی آلیاژی هفت پره (۱۶ اینچی استاندارد) و تریم داخلی لوکس، جانشین مدلهای قبلی الگانس خواهند شد. بسته AMG نیز در دو مدل با چرخهای ۱۷ یا ۱۸ اینچی و چراغهای زنون با سیستم نوردهی هوشمند، صندلیهای اسپرت و تودوزی مشکی و قرمز و با قیمتی حدود ۹۰۰ پوند در دسترس خواهد بود.

مدلهای ۲۰۱۳ بنز کلاس C از پاییز امسال قابل خرید می باشند و البته در انگلستان از همین الان با پرداخت ۲۵ هزار پوند برای مدل سدان، ۲۷ هزار پوند برای استیشن (Estate) و ۳۰ هزار پوند برای مدل کوپه به فروش می رسند. مرسدس امیدوار است این خودرو را تا سال ۲۰۱۵ در خط تولید نگاه دارد و سپس با نسل بعدی آن جایگزین کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.