ارتقای تحسین‌ برانگیز فراری پورتوفینو توسط نوویتک

ارتقای تحسین‌برانگیز فراری پورتوفینو توسط نوویتک

نوویتک به عنوان یکی از معروف‌ترین تیونرهای دنیای خودرو سه کیت مختلف پرفورمنس برای فراری پورتوفینو را معرفی کرد. در بالاترین کیت ارائه شده، پیشرانه‌ی ۸ سیلندر توئین توربوی این سوپر اسپورت ایتالیایی قدرت ۶۷۴ اسب بخاری و گشتاور ۸۷۱ نیوتون متری تولید می‌کند.

این خودرو می‌تواند تنها در ۳.۲ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعت را ثبت نماید. به این ترتیب شاهد بهبود سه‌دهم ثانیه‌ای و ۵ کیلومتر در ساعتی شتاب و حداکثر سرعت پورتوفینوی نوویتک هستیم.

این تیونر برای پروژه‌ی خود از دو ماژول N-Tronic به منظور برنامه‌ریزی مخصوص پیشرانه استفاده کرده است. خروجی پیشرانه در حالت پایه برابر با ۶۵۸ اسب بخار بوده و گشتاور هم به ۸۵۱ نیوتون متر می‌رسد.

از دیگر بهبودهای این خودرو می‌توان به سیستم اگزوز پرفورمنس اشاره کرد که می‌تواند با مدیریت صدای فعال هم همراه شود. این سیستم نه تنها قدرت پیشرانه را افزایش می‌دهد بلکه باعث کاهش ۱۱ کیلوگرمی وزن خودرو هم می‌شود. قطعات کربنی نوویتک هم در تونل باد این تیونر توسعه یافته و باعث جذابیت هرچه بیشتر پورتوفینو می‌شوند.

اسپویلر جلو با منحرف کننده باد دو طرف ورودی‌های هوا، پوشش کربنی آینه‌های جانبی و… هم از دیگر تغییرات ظاهری فراری پورتوفینو هستند. پانل‌های راکر نوویتک به همراه عناصر فیبر کربنی سپر عقب و اسپویلر لبه‌ای صندوق نیز توسط این تیونر نصب شده‌اند.

اما رینگ‌های این خودرو با همکاری شرکت ووسن توسعه و با دو طرح متفاوت و رنگ‌های گوناگون در دسترس هستند. خریداران می‌توانند رینگ‌های ۲۱ یا ۲۲ اینچی یاد شده را با لاستیک‌های پیرلی سفارش دهند.

نوویتک همچنین به منظور بهبود توانایی‌های هندلینگی پورتوفینو از فنرهای اسپورت استفاده کرده و ارتفاع خودرو را ۳۵ میلی‌متر پایین آورده است. سیستم لیفت هیدرولیکی جلو نیز به راننده اجازه می‌دهد ارتفاع بخش جلوی خودرو را تا ۴۰ میلی‌متر افزایش دهد. البته با رسیدن سرعت خودرو به ۸۰ کیلومتر در ساعت ارتفاع خودرو به‌صورت خودکار کاهش می‌یابد.

این تیونر در کابین نیز از چرم و آلکانترای سفارشی استفاده کرده و البته مشتریان می‌توانند بخش داخلی پورتوفینو را مطابق با ذائقه خود سفارش دهند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.