ارتقای ب‌ام‌و M8 کامپتیشن توسط ای سی اشنیتزر

ارتقای ب‌ام‌و M8 کامپتیشن توسط ای سی اشنیتزر

اگر ب‌ام‌و M8 استاندارد با قدرت ۶۲۵ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری‌اش شما را راضی نمی‌کند شاید باید با تیونر مشهور ای سی اشنیتزر تماس بگیرید.

این تیونر آلمانی بهبودهای عملکردی و ظاهری کاملی را برای نسخه‌های کوپه، کابریولت و گرن کوپه از M8 ارائه می‌کند. ای سی اشنیتزر برای نسخه پرچم‌دار M8 کامپتیشن افزایش قدرت و گشتاور را در نظر گرفته به گونه‌ای که پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی آن‌هم اکنون قدرت ۷۲۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری تولید می‌کند.

مالکان نسخه‌های استاندارد M8 نیز می‌توانند شاهد افزایش قدرت و گشتاور خودروی خود از ۶۰۰ اسب و ۷۵۰ نیوتون متر به ۷۰۰ اسب بخار و ۸۵۰ نیوتون متر باشند. ای سی اشنیتزر علاوه بر افزایش قدرت پیشرانه اقدام به نصب سیستم اگزوز اسپورت با دو فلاپ کرده و خروجی‌های اگزوز نیز با طرح‌های کربن و اسپورت بلک در دسترس می‌باشند.

در لیست تغییرات این خودرو همچنین می‌توان کیت فنرهای سیستم تعلیق را دید که باعث کاهش ارتفاع ۲۰ میلی‌متری در جلو و ۱۵ میلی‌متری در عقب می‌شوند. این امر تأثیر مثبتی روی هندلینگ و ظاهر M8 گذاشته است.

در بخش ظاهری هم ای سی اشنیتزر اقدام به نصب اسپلیتر جلو، رکاب‌های کربنی، اسپویلر عقب ۲ تکه برای نسخه گرن کوپه و اسپویلر کربنی برای M8 کوپه کرده است. یک بال عقب مسابقه‌ای نیز برای مدل کوپه در دسترس است. تکمیل کننده تغییرات ظاهری این خودروها نیز رینگ‌های ۲۱ اینچی سفارشی می‌باشند.

ای سی اشنیتزر در کابین خیلی شلوغ‌کاری نکرده و میدونی شیفترها، استراحتگاه پا و جا کلیدی آلومینیومی را برای M8 در نظر گرفته است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.