ارائهٔ کیت بدنهٔ تبدیل ون سیتروئن جامپر به ون کلاسیک تایپ H

ارائهٔ کیت بدنهٔ تبدیل ون سیتروئن جامپر به ون کلاسیک تایپ H

سیتروئن H ون که با نام تایپ H هم شناخته می‌شود، یکی از معروف‌ترین ون‌های اروپا و حتی دنیا است که تولید آن از سال ۱۹۴۷ آغاز شده و تا سال ۱۹۸۱ ادامه داشت. این ون به همراه ون فولکس‌واگن تایپ ۲ یا همان ترنسپورتر، نخستین ون‌های دنیا با استایل امروزی محسوب می‌شوند. سیتروئن تایپ H یکی از خودروهای انگشت‌شماری است که باافتخار در هر مجموعهٔ خودرویی می‌درخشد. این ون که برای چندین دهه در سراسر اروپا خدمت کرده است، هرچه بر سنش افزوده می‌شود، ارزش و جذابیت آن بالاتر می‌رود.

همان‌طور که گفته شد، ون H سیتروئن برای اولین بار در سال ۱۹۴۷ معرفی شد و بنابراین در حال حاضر ۷۰ ساله شده است. به همین مناسبت، دو طراح بنام‌های Fabrizio Caselani و David Obendorfer در شرکت ایتالیایی FC Automobili تصمیم گرفته‌اند با ارائهٔ یک کیت بدنه با طراحی رترو برای ون امروزی سیتروئن جامپر، یک ون H جدید و مدرن را برای قرن بیست و یکم خلق کنند. این بدنهٔ کلاسیک با قطعات سبک‌وزن فایبرگلاس بر اساس ون جامپر ساخته شده‌اند و بنابراین این ون درعین‌حالی که ظاهری کلاسیک دارد، از تمامی فناوری‌های مدرن و تجهیزات ایمنی امروزی برخوردار است.

در این بادی کیت، ارتباط با تایپ H کلاسیک اصلی کاملاً آشکار است به‌گونه‌ای که عناصر اصلی و مشخصه‌های ظاهری ون کلاسیک مانند ورق‌های موجدار بدنه و جلوپنجرهٔ برجسته در نسخهٔ مدرن ارائه شده‌اند. همچنین دو چراغ جلوی بیرون زده از بدنه هم کاملاً ون H کلاسیک را تداعی می‌کنند. ازآنجایی‌که سیتروئن تایپ H در کاربری‌های بسیار مختلفی مورداستفاده قرار می‌گرفته است، برای نسخهٔ مدرن آن نیز نمونه‌های مختلفی مانند ون استاندارد، وانت یدک‌کش، موتور هوم، ون اغذیه‌فروشی و… ارائه شده است.

به مناسبت جشن هفتادسالگی ون سیتروئن تایپ H، تنها ۷۰ کیت بدنهٔ سیتروئن H توسط شرکت FC Automobili تولید شده و نصب آن‌هم به‌صورت دستی در ایتالیا انجام می‌گیرد. همچنین ازآنجایی‌که ون سیتروئن جامپر با قدرت‌هایی از ۱۱۰ تا ۱۶۰ اسب بخار تولید می‌شود، ون H مدرن مشکلی از بابت قدرت مناسب قوای محرکه نخواهد داشت زیرا موتورهای دیزلی قدیمی تایپ H اصلی تنها حدود ۵۰ اسب بخار قدرت داشتند؛ بنابراین این تایپ H جدید فرصتی عالی برای داشتن یک خودروی قدیمی و کلاسیک با کارایی و قابلیت اطمینان یک خودروی مدرن خواهد بود. هنوز قیمت این کیت بدنه اعلام نشده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.