ارائهٔ پکیج کربن ادیشن برای مزدا ۶ و کراس‌اوورهای CX-5 و CX-9

ارائهٔ پکیج کربن ادیشن برای مزدا ۶ و کراس‌اوورهای CX-5 و CX-9

مزدا برای تعدادی از محصولات خود شامل سدان ۶ و کراس‌اوورهای CX-5 و CX-9 پکیج جدیدی بنام کربن ادیشن را ارائه کرده است. همهٔ مدل‌های کربن ادیشن با رنگ بیرونی خاکستری پلی‌متال با تریم مشکی‌رنگ به همراه رینگ‌های تیره‌رنگ عرضه می‌شوند. این مدل‌ها در داخل نیز از تودوزی چرمی قرمزرنگ با دوخت همرنگ به همراه‌ تریم مشکی‌رنگ برخوردار هستند. همچنین این سه محصول کربن ادیشن به‌صورت استاندارد به گرم‌کن صندلی‌های جلو و همین‌طور سیستم‌های کمک‌راننده‌ای مثل هشدار عبور و مرور عقب، کروز کنترل راداری و ترمز هوشمند مجهز هستند. قیمت و مشخصات کامل این مدل‌های کربن ادیشن در زمانی نزدیک به عرضه اعلام خواهد شد.

امسال مزدا در ایالات‌متحده دوران سختی را سپری کرده زیرا در نیمهٔ نخست سال جاری فروش کلی آن ۵.۵ درصد کاهش یافته است. در این مدت تنها محصول مزدا که افزایش فروش داشته کراس‌اوور CX-9 با رشد فروش ۱۲.۷ درصدی بوده است. همچنین این شرکت ژاپنی به دلیل شیوع ویروس کرونا مجبور شد ساخت کارخانهٔ جدید خود در آلاباما را به تعویق بیندازد. قرار بود این کارخانه از طریق یک جوینت ونچر ۱.۶ میلیارد دلاری با تویوتا، تولید خودرو را در سال ۲۰۲۱ آغاز کند اما تاریخ افتتاح آن به اواخر سال آینده موکول شد.

مزدا اما سعی دارد با معرفی مدل‌هایی مثل همین کربن ادیشن و به‌روزرسانی مزدا ۳ برای مدل ۲۰۲۱، فروش خود را افزایش دهد. همچنین طبق گزارش‌ها، نسل جدید مزدا ۶ هم اواخر سال ۲۰۲۲ به بازار خواهد آمد. ظاهراً نسل جدید این سدان میان سایز با استفاده از یک پلت‌فرم دیفرانسیل عقب، بسیار متفاوت از نسل کنونی خواهد بود. در سینهٔ این سدان جدید هم یک پیشرانهٔ شش سیلندر خطی جدید قرار خواهد گرفت که می‌تواند حدود ۳۵۰ اسب بخار قدرت داشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.