ادغام رسمی آلپینا با بی ام و

ادغام رسمی آلپینا با بی ام و

بی ام و سرانجام تیونر قدیمی این برند را تصاحب خواهد کرد. این شرکت‌ها هیچ جزئیات مالی از این معامله را فاش نکرده‌اند و همچنین باید بدانیم که این توافق نیاز به دریافت تأییدیه ضد انحصار دارد.

به‌عنوان بخشی از این قرارداد، آلپینا ساخت نسخه‌های اصلاح‌شده محصولات بی‌ام‌و را تا پایان سال ۲۰۲۵ ادامه خواهد داد. با این حال این شرکت‌ها دقیقاً نگفته‌اند که بعد از این تاریخ چه اتفاقی برای آلپینا خواهد افتاد. اما می‌دانیم که این تیونر، تولید خودرو در تأسیسات Buchloe را متوقف خواهد کرد.

البته خدمات، تولید قطعات و لوازم جانبی برای محصولات فعلی و قدیمی همچنان در تأسیسات Buchloe باقی خواهد ماند.

آلپینا همچنین شروع به ارائه بازسازی مدل‌های کلاسیک خود خواهد کرد. این موضوع شامل تولید و توزیع قطعات و لوازم خودروهای قدیمی و کلاسیک و لوازم جانبی آن‌ها می‌شود.

در اعلامیه بی‌ام‌و اشاره شده که افزایش مقررات آلایندگی و سیستم‌های ایمنی راننده کار را برای شرکت‌های تولیدی کوچک چون آلپینا به طور فزاینده‌ای سخت‌تر کرده است. این ادغام به آلپینا اجازه می‌دهد تا در بازار باقی بماند. این ادغام ما را به یاد ادغام بسیار موفق AMG در مرسدس می‌اندازد و می‌تواند همان رویکرد و نتیجه را نیز به همراه داشته باشد.

برای بیش از ۵۰ سال، آلپینا نشان داده که چگونه می‌توان از طریق توجه به جزئیات دقیق، ماشین‌هایی با کیفیت بالا ارائه کند که قلب رانندگان را تسخیر کند. این شرکت در سال ۱۹۶۵ با تمرکز بر تیونینگ و مدل‌های مسابقه‌ای BMW شروع به کار کرد. در نهایت آنها مدل‌های بی‌ام‌و را از خودروساز دریافت و با اصلاح به‌عنوان یک وسیله نقلیه کامل با برند خود به فروش می‌رساندند. تعدادی از این خودروها مثل Z8 آلپینا و B7 به ایالات‌متحده نیز وارد شدند. در سال ۲۰۲۱ آلپینا بیش از ۲۰۰۰ دستگاه خودرو تولید کرد که این سال را به‌عنوان موفق‌ترین سال تاریخ این شرکت مطرح می‌کند.

تصاویر جاسوسی هم نشان می‌دهند که آلپینا در حال کار روی نسخه‌های تازه‌ای از B3 و XB7 خود است و همچنین B8 گرن کوپه نیز با گزینه‌های سفارشی گسترده معرفی شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.