ادای احترام بوگاتی به تاریخچه خود با بیبی II الکتریکی!

ادای احترام بوگاتی به تاریخچه خود با بیبی II الکتریکی!

بوگاتی در سال ۲۰۱۹ خبرسازی کوتاه اما عمیقی با محصول الکتریکی بیبی II انجام داد. هم‌اکنون این خودروساز تعهد خود به تولید محصولات کوچک را دوباره نشان داده است. شصت سال پیش بود که بوگاتی بیبی II واقعی در مسابقات آیس اتریش شرکت کرد و بوگاتی هم به خاطر ادای احترام به تاریخچه مسابقات خود چنین محصول الکتریکی‌ای را تولید کرده است. بیبی II الکتریکی به عنوان خودروی ایمنی به این رویداد بازگشته است.

کمپانی لیتل کار تنها ۵۰۰ دستگاه از بوگاتی بیبی II را تولید خواهد کرد. خودروی موردبحث که توسط بوگاتی و لیتل کار توسعه یافته است از نظر ابعاد ۷۵ درصد نسخه واقعی را دارد و کاملاً به‌صورت دست‌ساز تولید می‌شود. خودروی موردبحث حداکثر سرعت ۶۸ کیلومتر در ساعت را دارد که برای یک خودروی ایمنی در مسابقه‌ای یخی کفایت می‌کند. البته داستان واقعی بوگاتی در این پیست به تایپ ۳۵ مشهور مربوط می‌شود که بیبی II بر اساس آن تولید شد.

به خاطر همه‌گیری کرونا خبری از تماشاگران در مسابقات امسال نخواهد بود اما این امر باعث نشده است خودروسازان در آیس ریس حضور نداشته باشند. علاوه بر بیبی II الکتریکی، بوگاتی تایپ ۵۱ کلاسیک هم در مسابقات حضور خواهد داشت که سابقه حضور آن در مسابقات به سال ۱۹۶۰ بازمی‌گردد.

البته بیبی II الکتریکی موردبحث دارای برخی ویژگی‌های متمایز است که از جمله آن‌ها می‌توان به لاستیک‌های میخ دار، چراغ‌های هشدار مشابه خودروهای ایمنی و دیفرانسیل لغزش محدود اشاره کرد. این تغییرات در خودروهایی که روی پیستی یخ‌زده حرکت می‌کنند مهم جلوه می‌کند و می‌تواند کشش بیشتر را به همراه داشته باشد. خودروهای پرفورمنس متنوعی در این رویداد حضور خواهند داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به فراری تستاروسا، لامبورگینی اوراکان اوو و حتی استون مارتین بولداگ اشاره کرد. این خودروها شاید تحت تأثیر آئودی RQS e-tron رالی داکار و S1 هونیترون کن بلاک قرار گیرند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.