ادامه عرضه نسل قبلی جمس آکادیا در کنار نسل جدید

ادامه عرضه نسل قبلی جمس آکادیا در کنار نسل جدید

جمس آکادیا برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ به‌عنوان کراس اووری فول سایز بر روی پلت فرم مشترک با شورلت تراورز، بیوک انکلاو و ساترن اوت لوک به بازار آمد. این خودرو در سال ۲۰۱۲ فیس لیفت شده و در نمایشگاه شیکاگو ۲۰۱۲ رونمایی شد تا اینکه سرانجام جمس از نسل دوم آن در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۶ پرده‌برداری کرد. نسل دوم آکادیا که بر روی پلت فرم کادیلاک XT5 و بیوک اِنویژن شکل‌گرفته است، به میزان قابل‌توجهی کوچک‌تر از نسل قبل شده به‌طوری‌که حدود ۲۰ سانتیمتر طول کمتری نسبت به نسل قبل دارد و به همین دلیل به یک کلاس پایین‌تر انتقال میابد.

بااین‌وجود به نظر می‌رسد که جمس تمایلی برای توقف تولید نسل قبلی آکادیا ندارد چراکه «Brian Goebel» سخنگوی جنرال موتورز اعلام کرده است که نسل اول جمس آکادیا برای مدت محدودی با مدل ۲۰۱۷ در کنار نسل دوم عرضه‌شده و بفروش می‌رسد؛ بنابراین هر دو نسل برای مدت محدودی در کنار هم بفروش خواهند رسید. علت چنین تصمیمی این است که جنرال موتورز برنامه ساخت کراس اووری فول سایز را در دست انجام دارد تا بتواند با آن جای خالی چنین خودرویی را در بین محصولات جمس پر کند به همین دلیل تا آن زمان عرضه آکادیای قدیمی برای حفظ بازار ادامه خواهد داشت.

همان‌طور که اشاره‌شده، نسل دوم آکادیا حدود ۲۰ سانتیمتر کوتاه‌تر از نسل قبلی شده است و به همین دلیل در یک کلاس پایین‌تر از نسل اول خود قرار می‌گیرد؛ بنابراین دو نسل آکادیا در دو کلاس متفاوت قرار داشته و هیچ‌گونه رقابتی میان آن‌ها شکل نمی‌گیرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.