اخراج سه مدیر آلمانی به خاطر فروش بالای پژو ۲۰۸!

اخراج سه مدیر آلمانی به خاطر فروش بالای پژو ۲۰۸!

پس از کمپین فروشی که منجر به فروش هزاران دستگاه پژو ۲۰۸ با ۴۰ درصد بهای اصلی شد، گروه پژو-سیتروئن سه تن از مدیران رده‌بالای خود در آلمان را از کار برکنار کرد.

پژو با ۶ شرکت لیزینگی و تأمین کننده‌ی اینترنتی به منظور ارائه‌ی لیزینگی سوپرمینی ۲۰۸ خود کار کرده تا این خودروها را با اقساط تنها ۹۹ یورو در هر ماه به خریداران واگذار نماید.

این پیشنهاد به قدری محبوبیت پیدا کرد که بجای ۳۰۰ دستگاه برنامه ریزی شده پژو ۵ هزار خودرو را با شرایط بسیار عالی به فروش رساند. علاوه بر شرایط اقساطی بسیار خوب، این خودروها دارای پوشش بیمه‌ای کامل و مالیات جاده‌ای بودند.

این موضوع باعث انتقاد برخی نمایندگی‌های پژو در آلمان شد زیرا آن‌ها مایل به ارائه‌ی چنین تخفیف و شرایطی نبودند و احتمالاً پژو با آن‌ها قطع همکاری خواهد کرد.

این ۵ هزار خودرو تقریباً دو برابر میزان ۲۰۸ های جدید فروخته شده در سه ماهه‌ی اول سال در آلمان بوده‌اند. در مدت زمان یاد شده تعداد ۲۷۴۹ دستگاه پژو ۲۰۸ در آلمان فروخته شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل آن افت ۱۳ درصدی را نشان می‌داد.

پژو-سیتروئن با عجله این طرح فروش را به پایان رساند و گفت که سه مدیر پژو-سیتروئن در آلمان باید هر چه سریع‌تر کار خود را ترک کنند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 15 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.