احیای رنگ خارق‌العاده بی ام و سری ۵ E39

احیای رنگ خارق‌العاده بی ام و سری ۵ E39

در این ویدئو، یک دستگاه بی‌ام‌و قدیمی به نمایش گذاشته شده که انگار تازه از خط تولید بیرون آمده است. بی‌ام‌و موردبحث یک دستگاه سری ۵ مدل ۲۰۰۰ (۵۲۸i اتاق E39) است که با رنگی موسوم‌به «سبز آکسفورد» رنگ‌آمیزی گردیده است. جلا و پرداخت رنگ این بی‌ام‌و در نگاه نخست، حقیقتا دلربایی می‌کند و می‌تواند آروزی هر عاشق بی‌ام‌و باشد.

اگر با دقت بیشتری به رنگ بدنه نگاه کنیم، می‌بینیم که پرداخت پایانی آن نیازمند یک متخصص رنگ و کارهای اساسی بوده است. خوشبختانه متخصصان یادشده موفق شده‌اند تا این خودروی کلاسیک را که ۵۸۷ کیلومتر کارکرد دارد، به‌خوبی رنگ و پرداخت کنند. با نگاهی به ورقه‌های خط‌ افتاده بدنه این بی‌ام‌و می‌فهمیم که روند پرداخت رنگ اصلی بدنه برای حفظ اصالت آن، کاری بسیار زمان‌بر و دشوار بوده است اما در نهایت ارزشش را داشته؛ چراکه این خودرو نمادی از دوره‌ای خاص در حافظه تاریخی برند باواریایی است. متخصصان برای بازگردانی این خودرو به شرایط اصلی، به تمام اجزای خودرو مانند در باک سوخت و… توجه خاص داشته و هیچ بخشی را به حال خود رها نکرده‌اند.

درکنار خود بدنه و رنگ‌آمیزی آن، رینگ‌های ۱۷ اینچی BBS RC090  نیز به‌خوبی با طراحی بیرونی بدنه هماهنگ شده و زیبایی سری ۵ را دوچندان کرده‌اند. متخصصان گفته‌اند که روند بازسازی رنگ و اجزای داخلی و خارجی این خودرو حدود ۴۰ ساعت زمان برده است.

حقیقتا این بی‌ام‌و ۵۲۸i یکی از تمیزترین نمونه‌هایی است که می‌توان در بازار جهان پیدا کرد که کارکردی کمتر از ۶۰۰ هزار کیلومتر داشته باشد. اگر بخواهید درباره طراحی آن هم صحبت کنید دیگر جای بحثی باقی نمی‌ماند چراکه این نسل از سری ۵، یکی از زیباترین سدان‌های زمان خود محسوب می‌شود که هنوز هم با گذشت بیش از ۲ دهه، از جذابیت آن کم نشده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.