احتمال همکاری تسلا و سامسونگ برای تولید دوربین‌های سایبرتراک

احتمال همکاری تسلا و سامسونگ برای تولید دوربین‌های سایبرتراک

ظاهراً تسلا قرارداد مهم ۴۳۶ میلیون دلاری را با شرکت الکترومکانیک سامسونگ و به‌منظور تأمین ماژول‌های دوربین خودروی الکتریکی جدید خود امضا کرده است.

باور بر این است که تسلا سایبرتراک این دوربین‌های جدید را دریافت خواهد نمود. سایبرتراک طبق انتظارات از اواخر سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد و نه تنها از نظر طراحی بلکه از نظر تکنولوژی خودرویی بسیار خبرساز خواهد بود.

دوربین‌ها بخش مهمی از تکنولوژی این پیکاپ الکتریکی را تشکیل خواهند داد به گونه‌ای که سایبرتراک به دوربین‌های دید عقب و جانبی و بیش از هشت دوربین دید جلو و عقب برای سیستم خودران مجهز خواهد شد. این پیکاپ حتی دارای دوربین در زیر سپر جلو برای کمک به آفرود خواهد بود.

چندین رسانه کره‌ای گزارش داده‌اند توافق بین بزرگ‌ترین برند الکتریکی آمریکا و سازنده قطعات الکترونیکی ارزش ۴۳۶.۷ میلیون دلاری داشته و به سامسونگ الکترومکانیک کمک خواهد کرد تا دشواری‌های خود در بازار گوشی‌های هوشمند را تا حدی جبران کند.

کسب‌وکار مربوط به ماژول‌های دوربین و خازن‌های سرامیکی چندلایه (MLCC) سامسونگ این اواخر رو به راه نبوده چراکه مشتری اصلی این شرکت فروش کمتر از حد انتظاری در صنعت گوشی‌های هوشمند بر جای گذاشته که دلیل آن همه‌گیری کرونا و افزایش رقابت بوده است.

انتظار می‌رود توافق با تسلا باعث بهبود کسب کار سامسونگ به ویژه در صنعت خودرو شود. این قطعات در کارخانه سامسونگ در تیانجین چین تولید خواهند شد.

اولین نمونه پیش‌تولیدی تسلا سایبرتراک در سال ۲۰۱۹ معرفی شد و قرار است اواخر امسال روانه بازار شود. ایلان ماسک طی یک سال گذشته اقدام به اعمال تغییراتی در طراحی این خودرو کرده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.