احتمال نابودی کامل رنو به خاطر بحران ناشی از شیوع کرونا

احتمال نابودی کامل رنو به خاطر بحران ناشی از شیوع کرونا

به گفتۀ وزیر دارایی فرانسه «برونو لومایر»، به خاطر عواقب شیوع گستردهٔ ویروس کرونا، اگر به رنو کمک نشود ممکن است این خودروساز به‌طور کامل نابود شود. وی در مصاحبه‌ای با رادیو اروپا گفته است کارخانهٔ رنو در فلینز نباید بسته شود و این شرکت باید سعی کند تا حد امکان مشاغل خود را در سرزمین بومی حفظ کند. لومایر همچنین به‌صراحت گفته است:

بله رنو می‌تواند نابود شود

با توجه به بزرگی و سابقهٔ رنو در صنعت خودروسازی، این عبارت بسیار سنگینی به نظر می‌رسد.

در پی شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان که عواقب آن تقریباً دامن‌گیر همهٔ خودروسازان بزرگ شده است، رنو برنامه‌هایی برای کاهش ۲ میلیارد یورویی هزینه‌ها تا دو سال آینده دارد. تاکنون، درآمد این شرکت در سه‌ماههٔ نسخت سال جاری ۱۹ درصد کاهش یافته زیرا به خاطر شیوع ویروس کرونا فروش آن در اروپا ۳۶ درصد کم شده است. ازجمله راه‌حل‌هایی که برای این برنامه موردبررسی قرار می‌گیرد تعطیل کردن چندین کارخانهٔ کوچک در فرانسه و همین‌طور کارخانهٔ تولید آلپاین در دیپه است. در همین حال، محصولات کم‌فروشی مثل مینی‌ون اسپیس و سدان تالیسمان هم ممکن است حذف شوند.

لومایر در مصاحبهٔ دیگری گفته است:

رنو برای بقای خود می‌جنگد

همچنین قرار است وامی ۵ میلیارد یورویی به رنو اعطا شود که اتحادیهٔ اروپا هم مجوز آن‌را صادر کرده است اما لومایر می‌گوید من هنوز این وام را امضا نکرده‌ام.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.