احتمال معرفی نسل جدید مرسدس A کلاس در ژنو

احتمال معرفی نسل جدید مرسدس A کلاس در ژنو

پیروی فرایند توسعه طولانی، نسل جدید مرسدس بنز A کلاس تقریباً آماده معرفی بوده و آن را می‌توانیم تا اوایل بهار سال آینده ببینیم.

اولین نسخه از خانواده A کلاس که مطابق انتظار دارای ۸ عضو خواهد بود احتمالاً در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ و به عنوان یک مدل هاچبک معرفی شود.

نسل جدید این خودرو از زیرساخت بازنگری شده MFA دایملر استفاده کرده و ابعاد آن در مقایسه با نسل قبلی اندک رشد خواهد کرد. باور بر این است که این خودرو طراحی ظاهری صیقلی‌تری خواهد داشت و طراحی کابین نیز رادیکال‌تر خواهد بود زیرا صفحه‌نمایش شناور مانند سیستم اطلاعات سرگرمی با تنظیمات دوصفحه‌ای مشابه در نسل جدید E کلاس جایگزین خواهد شد.

ظاهراً در اواخر سال آینده حضور دومین عضو خانواده A کلاس یعنی نسخه سدان خواهیم بود. این خودرو قبلاً به فرم A سدان کانسپت پدیدار شده و به جنگ نسخه ۴ درب آئودی A3 خواهد رفت.

یک سال بعد مرسدس بنز اقدام به معرفی نسل جدید CLA خواهد کرد. انتظار می‌رود بعدتر شاهد رونمایی از نسخه شوتینگ بریک باشیم و پس از آن نیز معرفی نسل جدید GLA در دستور کار قرار خواهد گرفت.

تمامی مدل‌های خانواده A کلاس از یک پلتفرم و طیف پیشرانه‌ها استفاده خواهند کرد و مرسدس بنز مدل داغ‌تر هاچبک با قدرت احتمالی بالاتر از ۴۰۰ اسب بخار را نیز ارائه خواهد کرد.

اگرچه نسل جدید مدل AMG A45 به مصاف آئودی RS3 اسپورت بک خواهد رفت اما ستاره آلمانی می‌تواند با نسخه‌ای کم‌توان‌تر مدل S3 اسپورت بک را نیز هدف بگیرد.

جدای از مدل‌های مجهز به پیشرانه‌های احتراق داخلی، این کمپانی آلمانی به عرضه نسخه پلاگین هیبریدی نسل جدید A کلاس با زیربرند EQ نیز علاقه مند است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.