احتمال معرفی فراری آیکونا در ماه نوامبر و با استایل رترو

احتمال معرفی فراری آیکونا در ماه نوامبر و با استایل رترو

فروم فراری چت به شدت پیگیر محصولات جدید فراری بوده و اخیراً نیز اطلاعاتی را درباره مدل جدید آیکونا منتشر کرده است. هم‌اکنون گفته می‌شود بدنه این خودرو در طراحی خود وام‌دار مدل مسابقه‌ای ۳۳۰ P4 سال ۱۹۶۷ است. ظاهراً قرار است این محصول جدید در نوامبر سال ۲۰۲۱ و در فینالی موندیالی معرفی شود.

فراری آیکونا ظاهراً از پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی ۸۱۲ کامپتیوزیونه با قدرت ۸۳۰ اسب بخار و گشتاور ۶۹۲ نیوتون متر استفاده کرده است. این خودرو کاملاً تنفس طبیعی بوده و بنابراین خبری از دستیار هیبریدی نخواهد بود.

رئیس فنی فراری در می ۲۰۲۱ گفته بود که تولید نسخه قوی‌تر پیشرانه ۱۲ سیلندر فراری در دستور کار قرار دارد و اگر همین نیروگاه آهنین در آیکونا بکار رود تعجب نخواهیم کرد.

ظاهراً این خودرو بر پایه لافراری آپرتا شکل گرفته و بنابراین احتمال دارد همانند مدل P4 اسپایدر از طراحی سقف باز استفاده کند.

یکی از کاربران فروم فراری چت می‌گوید فراری قبلاً این خودرو را به برخی از مشتریان خاص خود نشان داده است. ایتالیایی‌ها همین کار را درباره مونزا SP1 و SP2 نیز انجام داده و ابتدا آن را به برخی مشتریان ویژه نشان داده و سپس به‌صورت عمومی معرفی کردند.

فراری کمتر از ۵۰۰ دستگاه از SP1 و SP2 را تولید کرده است. کاربران فروم فراری چت معتقدند این برند شاید سقف تولید کمتری را برای آیکونا در نظر بگیرد تا انحصاری بودن این خودرو بیشتر باشد. این افراد به سقف تولید حدود ۳۰۰ دستگاهی اشاره داشته‌اند.

طبیعتاً این خودرو به عنوان یک فراری بسیار منحصربه‌فرد قیمت بالایی خواهد داشت و شایعاتی درباره بهای ۲.۵ تا ۳ میلیون دلاری منتشر شده است.

فراری تاکنون نسخه‌های پیش‌تولیدی این خودرو با بدنه‌های متفاوت را تست کرده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.