احتمال ساخت هایپرکار ۱۳۰۰ اسب بخاری مرسدس-AMG در سال ۲۰۱۷

احتمال ساخت هایپرکار ۱۳۰۰ اسب بخاری مرسدس-AMG در سال ۲۰۱۷

اگر اخبار جدید حقیقت داشته باشند، محصول مشترک استون مارتین و ردبول یعنی ابرخودروی AM-RB 001 شاید به زودی رقیبی از سوی مرسدس-AMG داشته باشد.

منابع نزدیک به کمپانی خبر داده‌اند که بخش پرفورمنس مرسدس در حال توسعه‌ی هایپرکار پیشرفته‌ای هستند که R50 نام داشته و اگر ساخته شود در سطحی بالاتر از مک لارن P1، پورشه ۹۱۸ اسپایدر و فراری لافراری قرار خواهد گرفت.

این خودرو ظاهراً از قوای محرکه‌ی هیبریدی استفاده خواهد کرد. قوای محرکه از دو واحد الکتریکی که چرخ‌های جلو را به حرکت درمی‌آورند و هر کدام ۱۵۰ اسب بخار قدرت دارند تشکیل شده است. به علاوه به‌طور شگفت‌انگیزی این دو واحد الکتریکی را پیشرانه‌ای ۴ سیلندر و ۲ لیتری توربو همراهی می‌کند که توانایی تولید ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت را دارد! توان مجموع خودرو به ۱۳۰۰ اسب بخار می‌رسد.

همانند AM-RB 001، مرسدس-AMG نیز نسبت قدرت به وزن ۱ به ۱ را هدف‌گذاری نموده و احتمالاً وزن خودرو به ۱۳۰۰ کیلوگرم محدود خواهد شد. کمک کننده‌ی کمپانی برای نیل به چنین هدفی استفاده از اجزای مونوکوک فیبر کربنی خواهد بود.

این هایپرکار می‌تواند از سیستم فرمان پذیری چرخ‌های عقب و سیستم تعلیق تطبیق‌پذیر پیشرفته که قادر به کنترل جداگانه‌ی هر چرخ است سود ببرد. هایپرکار مرسدس-AMG وقتی با کاکپیت دو سرنشینه، پانل‌های بدنه‌ی فیبر کربنی و آئرودینامیک پیشرفته ترکیب شود می‌تواند تغییردهنده‌ی بازی باشد.

با توجه به برتری بلامنازع کمپانی در فرمول ۱، قطعاً مرسدس فوت‌وفن ساخت چنین هایپرکاری را درست همانند ردبول می‌داند.

این خودرو در هنگام عرضه می‌تواند بهایی بین ۲ تا ۳ میلیون یورو داشته باشد.

توضیح: تصاویر به SL GTR اثر مارک هولستر تعلق دارند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.