احتمال ساخت جیپ گلادیاتور V8 به دلیل استقبال فوق‌العاده از رانگلر ۳۹۲

جیپ گلادیاتور V8

سال‌ها بود که علاقه‌مندان به جیپ خواستار ارائهٔ یک رانگلر هشت سیلندر بودند تا اینکه بالاخره جیپ اواخر سال گذشته با معرفی رانگلر ۳۹۲، به این تقاضا پاسخ داد. این مدل به پیشرانهٔ ۶.۴ لیتری V8 همی با ۴۷۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۷ نیوتن متر گشتاور مجهز است و قیمت پایهٔ آن از ۷۳,۵۰۰ دلار آغاز می‌شود. با وجود این قیمت بالا اما تقاضا برای رانگلر ۳۹۲ بسیار زیاد بوده است و با توجه به شباهت و اشتراکات فراوان رانگلر با گلادیاتور، ممکن است این پیکاپ هم در آینده با همین پیشرانهٔ V8 ارائه شود.

مدیر ارشد جیپ گلادیاتور «براندون گریموس» در مصاحبهٔ اخیر خود با ماسل کارز اند تراکس گفته است که تقاضا برای گلادیاتور V8 وجود دارد. وی دراین‌باره گفته است:

اگر به فوروم‌ها نگاهی بیندازید، افراد زیادی هستند که من مطمئنم دوست دارند گلادیاتور V8 بخرند.

گریموس در ادامه توضیح داده است که جیپ در سال‌های اخیر سعی کرده همهٔ خواسته‌های خریداران رانگلر را برآورده کند و با این منطق، ممکن است تصمیم بگیرد با گلادیاتور هم همین کار را انجام دهد.

وی دراین‌باره گفته است:

اگر به کارهایی که اخیراً با رانگلر انجام داده‌ایم نگاه کنید می‌بینید که لیست آرزوهای همهٔ طرفداران جیپ در آمریکا را برآورده کرده‌ایم. چه دیزلی چه V8 چه پیکاپ، ما همهٔ این خواسته‌ها را بررسی کرده و سرانجام محصولاتی که درخواست کردند را تحویل خریداران دادیم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.