احتمال زندانی شدن راننده بوگاتی شیرون به خاطر سرعت بسیار بالا!

احتمال زندانی شدن راننده بوگاتی شیرون به خاطر سرعت بسیار بالا!

پلیس آلمان گفته است پرونده مربوط به رادیم پاسر، مالک بوگاتی شیرون که با سرعت ۴۱۷ کیلومتر در ساعت رانندگی کرده است را به دادسرا فرستاده است. روزنامه سان بریتانیا می‌گوید اداره پلیس به دنبال بررسی احتمال ممنوعیت مسابقات خودرویی است. اگر این امر محقق شود احتمال دارد پاسر به مدت ۲ سال زندانی شود. این فرد تابستان سال پیش میلادی ویدئوی مربوط به رانندگی با شیرون را در اتوبان منتشر کرده بود. در این ویدئو راننده مدعی شده است تمامی اقدامات لازم برای سرعت‌گیری ایمن را انجام داده است و خط مستقیم با دید خوب را برای حرکت پرسرعت با شیرون انتخاب کرده است.

البته اوایل ماه جاری میلادی بود که وزیر حمل‌ونقل آلمان از پاسر به خاطر اقداماتش انتقاد کرد و گفته هرگونه رفتار در جاده را که باعث به خطر افتادن جان دیگر رانندگان می‌شود رد می‌کند. همچنین وزارت حمل‌ونقل آلمان خاطرنشان ساخته است اگرچه برخی بخش‌های بزرگراهی این کشور فاقد محدودیت سرعت است اما این به معنی خودسری رانندگان نیست. در قانون آمده است تمامی کاربران جاده‌ای باید به حدی سرعت داشته باشند که خودرو را کاملاً در کنترل بگیرند.

مدیر حمل‌ونقل منطقه‌ای آلمان گفته است شک و تردیدهای جدی درباره آنچه اتفاق افتاده است وجود دارد. ماجراهای پاسر و انتقادات بعد از آن باعث شده است بحث‌های زیادی درباره ادامه یا لغو قانون عدم وجود محدودیت سرعت در برخی بخش‌های اتوبان‌های آلمان به وجود آید. اکثر مخالفت‌ها با تردد بدون محدودیت سرعت خودروها جنبه زیست‌محیطی دارد اما شاید ایمنی بالاتر رانندگان نیز یک دلیل مهم دیگر برای تجدیدنظر در این قانون باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.