احتمال تولید هوندا سیویک تایپ R چهارچرخ محرک

احتمال تولید هوندا سیویک تایپ R چهارچرخ محرک

هنوز یک هفته از قیمت‌گذاری و عرضه نسل جدید هوندا سیویک تایپ R نگذشته اما این کمپانی ژاپنی قبلاً درباره‌ی نسخه‌های بیشتر قهرمان دیفرانسیل جلوی پیست نوربرگ رینگ صحبت کرده است. مهندس ارشد مدل سیویک به اتوموتیونیوز گفته است که هوندا می‌خواهد از نظر حجم فروش پایدارتر باقی بماند و احتمالاً تولید بیش از یک مدل سیویک تایپ R می‌تواند یک راه‌حل باشد.

او گفته که برنامه‌ای برای تولید نسخه قدرتمندتر از سیویک تایپ R کنونی وجود دارد و شاید نسخه‌ای چهارچرخ محرک از آن نیز برای رقابت کامل با حریفانی چون فورد فوکوس RS و فولکس‌واگن گلف R تولید شود. یک راه دیگر نیز می‌تواند توسعه‌ی تایپ R متمرکزتر روی جنبه‌ی گرند تورینگ باشد که احتمالاً در آن از سیستم تعلیق نرم‌تر استفاده خواهد شد و بهینه‌سازی‌هایی برای راحت‌تر شدن خودرو برای سفرهای طولانی در نظر گرفته خواهد شد.

شایان ذکر است نسل جدید سیویک تایپ R استاندارد از هفته گذشته در بازار آمریکا عرضه شده و بهای آغازین آن ۳۴۷۷۵ دلار بوده است. شاید بتوانید در سال ۲۰۱۸ پشت فرمان نمونه‌ای ارزان‌تر قرار بگیرید زیرا انتظار می‌رود تریم پایه‌ی جدیدی به مدل کنونی ملحق شود.

در خبری مرتبط نیز باید گفت هوندا شاید طیف مدل‌های سیویک کنونی را از آنچه که هست بیشتر کند و مدلی را برای قرارگیری بین Si و تایپ R ارائه نماید. برنامه‌ریز تولید ارشد سیویک اوایل ماه جاری به این نکته اشاره کرده و گفته که شاید نسخه‌ای ارتقا یافته از مدل مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو عرضه شود. او گفته که هوندا می‌تواند کارهایی را روی این پیشرانه انجام دهد. هنوز نام این نسخه مشخص نشده اما به نظر می‌رسد فرصت مناسبی برای ظهور دوباره نسخه تایپ S وجود داشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.