احتمال تولید تسلای ۲۵ هزار دلاری در سال ۲۰۲۲

احتمال تولید تسلای ۲۵ هزار دلاری در سال ۲۰۲۲

احتمال دارد تسلا محصول پایه و ۲۵ هزار دلاری خود را بسیار زودتر از آنچه تصور می‌شد روانه بازار کند.

بنا به گفته برخی خبرگزاری‌ها، اسناد مربوط به گیگا فاکتوری تسلا در شانگهای اخیراً به دولت چین فرستاده شده و خبر از تولید یک مدل ارزان‌تر در سال ۲۰۲۲ داده‌اند. تسلا برای تولید این خودرو شروع به استخدام کارمند و طراح برای این پروژه کرده است. همچنین ادعا شده این خودروی جدید تأییدیه خود را در سپتامبر ۲۰۲۰ دریافت کرده و تأییدیه مربوط به تولید آن نیز در ماه مارس ۲۰۲۱ صادر خواهد شد.

هنوز جزئیات این خودروی الکتریکی مشخص نیست اما انتظار می‌رود محصول ارزان‌قیمت تسلا بر پایه تسلا مدل ۳ بنا شده و از سلول‌های باتری ۴۶۸۰ جدید این برند استفاده کند.

اولین بار ایلان ماسک به تولید چنین خودرویی اشاره کرد هرچند در آن زمان تصور بر این بود که خودروی ارزان‌قیمت این برند حدود سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ تولید خواهد شد.

علیرغم اسناد منتشر شده هنوز مشخص نیست که آیا این خودرو در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد یا خیر. برای مثال Electrek می‌گوید تسلا برای تولید این خودرو باید تولید سلول‌های باتری ۴۶۸۰ را به‌طور قابل‌توجهی بالا ببرد. همچنین آماده‌سازی طراحی جدید باتری برای تولید زمان‌بر خواهد بود. تسلا همچنین تاریخچه نه چندان درخشانی در دستیابی به اهداف تولید خود داشته و قبلاً نیز شاهد تأخیر در تولید محصولات آن بوده‌اند.

اما صرف‌نظر از زمان تولید این محصول جدید، تسلا می‌تواند با بدل کردن این رویا به واقعیت فروش بسیار بالاتری را به ویژه در چین تجربه کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.