احتمال به‌روزرسانی قابل‌توجه تسلا مدل S و X

تسلا به تغییرات مرسوم سالانه در خودروهای خود اکتفا نکرده و ترجیح می‌دهد آن‌ها را آن‌طور که دوست دارد به‌روزرسانی کند.

این امر هر از گاهی باعث گیجی و عصبانیت می‌شود اما به نظر می‌رسد تسلا مدل S و X در آینده نزدیک بهبودهای قابل‌توجهی را تجربه خواهند کرد.

اگرچه چیزی به‌صورت رسمی اعلام نشده اما الکترک می‌گوید این شرکت در حال کار روی پروژه‌ای مرموز با کد پالادیوم (Palladium) است. چیز زیادی درباره این پروژه نمی‌دانیم اما ظاهراً پالادیوم روی دو خودروی یاد شده تمرکز دارد.

به نظر می‌رسد این تغییرات کاملاً گیرا هستند زیرا الکترک اظهار داشته پروژه یاد شده شامل تأسیس خطوط تولید جدید بوده و حتی به بدنه‌های جدید پالادیوم نیز اشاره شده است. ظاهراً تسلا مدل S و X تغییرات طراحی جدیدی را تجربه خواهند کرد.

به‌روزرسانی این خودروها همچنین شامل ماژول‌های باتری جدید خواهد بود. ظاهراً این تغییرات باعث خواهند شد نسخه‌های پرفورمنس Plaid عرضه شوند.

هنوز مشخص نیست که آیا بهبودهای دیگری نیز وجود خواهد داشت یا خیر اما اخبار پیشین نشان داده‌اند تسلا در حال کار روی مدل S به‌روز با کابینی است که ما را به یاد مدل ۳ جدیدتر می‌اندازد. باور بر این است به‌روزرسانی‌های این خودرو شامل استفاده از داشبوردی مینیمالیستی و سیستم اطلاعات سرگرمی شناور مشابه مدل ۳ می‌باشد.

گفته شده بود مدل S به‌روز شده در سپتامبر گذشته رونمایی خواهد شد هرچند چنین اتفاقی رخ نداد. البته همان منابع خبری اظهار داشته بودند تسلا برد این خودرو را به ۶۴۴ کیلومتر افزایش خواهد داد و این کار محقق شد به گونه‌ای که مدل S برد بلند پلاس هم‌اکنون شعاع حرکتی ۶۴۷ کیلومتری دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.