اجاره خودروهای الکتریکی استلانتیس، ۱۱۲ دلار در ماه

اجاره خودروهای الکتریکی استلانتیس، ۱۱۲ دلار در ماه

خودروهای الکتریکی قیمت بالایی دارند و این یکی از مباحثی است که خریداران خودرو در سراسر دنیا زمان شمردن مزیت‌ها و معایب خودروهای الکتریکی روی آن تأکید می‌کنند. منصفانه باید گفت این موضوعی درست بوده هرچند پیچیدگی‌های زیادی دارد و تقریباً صادر کردن حکم کلی درباره خودروهای الکتریکی غیرممکن خواهد بود. البته اگر در اروپا زندگی کنید یک راه جدید و بسیار ارزن قیمت به منظور نشستن پشت فرمان خودروهای الکتریکی وجود خواهد داشت.

استلانتیس به عنوان شرکتی چندملیتی و بزرگ که پس از ادغام فیات-کرایسلر و پژو-سیتروئن شکل گرفت برنامه Electric As You Go خود را راه‌اندازی کرده است. این برنامه در واقع سرویس اجاره بلندمدت خودروهای الکتریکی بوده و دو خودرو از این مجموعه یعنی پژو ۲۰۸ و اوپل کورسا الکتریکی را می‌توان انتخاب کرد. این دو خودرو از پلتفرم، قوای محرکه و باتری مشترکی استفاده می‌کنند. البته گزینه انتخاب کراس اوور اوپل موکا الکتریکی نیز وجود خواهد داشت. قیمت اجاره این خودروها چقدر خواهد بود؟ پرداخت ماهانه برای اجاره این خودروها از ۱۱۰ یورو یا حدود ۱۱۲ دلار در ماه شروع می‌شود. پرداخت اولیه برای این خودروها محدودیت دارد و برای هر ۱.۶ کیلومتر پیمایش باید حدود ۰.۱۱ دلار پرداخت کرد. مشتریان همچنین باید با حداقل استفاده ماهانه ۵۰۰ کیلومتری موافقت کنند.

استلانتیس می‌گوید هدف از راه‌اندازی این برنامه جدید شتاب بخشیدن به همه‌گیری خودروهای الکتریکی بین افرادی است که خرید این خودروها را هزینه‌بر می‌دانند. سرویس اجاره بلندمدت به مشتریان گزینه پرداخت اجاره نسبت به میزان پیمایش را می‌دهد. این برنامه از روش پرداخت بر اساس استفاده که در صنایع مختلف محبوبیت بالایی دارد الهام گرفته است. برنامه Electric As You Go قبلاً در فرانسه ارائه شده و به زودی در دیگر کشورهای اروپایی نیز راه‌اندازی خواهد شد. شاید حتی در آینده محصولات مزراتی را نیز بتوان با این برنامه اجاره کرد؛ اما فعلاً چیزی دراین‌باره اعلام نشده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.