اتو وینیر LVCHI، رقیب گمنام دیگری برای تسلا!

اتو وینیر LVCHI، رقیب گمنام دیگری برای تسلا!

حتی در دنیای مدرن امروزی که خودروهای الکتریکی پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند، تولید خودرویی با قدرت نزدیک به ۱۰۰۰ اسب بخار و محدوده حرکتی ۵۰۰ کیلومتری اصلاً کم ادعایی نیست.

این دقیقاً همان چیزی است که یک کمپانی گمنام چینی با نام اتو وینیر LVCHI ادعا کرده و گفته که محصول آن تقریباً آماده تولید شده است. متأسفانه هنوز جزئیاتی از زمان تولید، قیمت و یا هیچ اطلاعات بازاری دیگری منتشر نشده است.

چیزی که باعث می‌شود وینیر واقعاً سریع ظاهر شود دو پیشرانه الکتریکی روی هر اکسل بوده و البته مجموعه باتری لیتیوم-یونی آن ظرفیت ۱۰۰ کیلووات ساعتی داشته و کل قدرت خودرو به ۹۹۲ اسب بخار می‌رسد. انتظار می‌رود خودروی مورد بحث شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت زیر ۳ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت داشته باشد.

این خودرو با طول ۵۱۱۸ میلی‌متری تقریباً هم‌اندازه مرسدس S کلاس بوده اما از تسلا مدل S بزرگ‌تر است. وینیر به وضوح رقیبی برای تسلا مدل S محسوب می‌شود.

البته LVCHI وینیر برخلاف تسلا در بحث طراحی کمی عجیب‌تر می‌باشد. نمای جلو شبیه پورشه است اما بخش عقبی متفاوت بوده و ضرورتاً زشت هم نیست.

طراحی کلی خودرو نرم و صیقلی بوده و می‌خواهد افراد زیادی را به خود جلب کند. کابین نیز دارای طرحی ۴ نفره بوده و تِمی آبی رنگ دارد. از دیگر مشخصات کابین می‌توان به عناصر فیبر کربنی و احتمالاً عدم وجود دکمه‌های فیزیکی اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.