اتوپایلوت تسلا در زمان تصادفات سنگین چه واکنشی نشان می‌دهد؟

اتوپایلوت تسلا در زمان تصادفات سنگین چه واکنشی نشان می‌دهد؟

به تازگی ویدئویی منحصربه‌فرد از ۱۵ تصادف واقعی محصولات تسلا منتشر شده است و در آن می‌توانیم چگونگی واکنش اتوپایلوت این برند در شرایط وخیم را تماشا کنیم. این ویدئو شامل صحنه‌های نزدیک به برخورد و تصادفات واقعی است. یکی از کانال‌های یوتیوبی می‌گوید ایده انتشار این ویدئو به نمایش تست اتوپایلوت توسط رانندگان کم‌عقل و… مربوط می‌شود.

اما اصلاً اتوپایلوت تسلا چیست؟ اگر این مقاله را می‌خوانید قطع به یقین درباره اتوپایلوت چیزهایی شنیده‌اید اما شاید دقیقاً با طرز کار آن آشنا نیستید. سیستم‌های کمک‌راننده پیشرفته تسلا را کاملاً می‌توان گیج‌کننده دانست زیرا نسخه‌های گوناگونی از آن در طول سال‌های اخیر منتشر شده است. این خودروساز همچنین اولین سیستم خودران کامل بتا خود را عرضه کرده است.

اتوپایلوت ارتقا یافته و FSD بتا ویژگی‌های بیشتری همچون ناوبری روی اتوپایلوت، تغییر لاین و پارک خودکار و احضار را ارائه می‌کنند. همچنین FSD بتا شامل کنترل عبور خودرو از تقاطع ها است. تسلا می‌گوید فرمان پذیری خودرو در خیابان‌های شهری که هنوز در حالت بتا است به زودی عرضه خواهد شد.

با این وجود تمامی محصولات کنونی تسلا به‌صورت استاندارد با اتوپایلوت پایه عرضه می‌شوند که خیلی با ویژگی‌های ایمنی دیگر خودروها تفاوت ندارد. این سیستم شامل هشدار برخورد جلو و بغل، ترمز اضطراری خودکار، پایش نقاط کور و هشدار خروج از مسیر است.

 آگاهی از ویژگی‌ها و توانایی‌های اتوپایلوت تسلا قطعاً به رانندگان کمک خواهد کرد تا درک بهتری از شرایط داشته باشند. به این ترتیب رانندگان می‌توانند با طرز کار اتوپایلوت آشنا شوند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.