ابرخودروی فراری LMDH برای مسابقات WEC 2023 رونمایی شد

ابرخودروی فراری LMDH برای مسابقات WEC 2023 رونمایی شد

بازگشت فراری به مسابقات ۲۴ ساعتی لمان، یک قدم دیگر به واقعیت نزدیک‌تر شده است. این خودروساز ایتالیایی در ماه گذشته اعلام کرده که خودروی مسابقه‌ای جدیدش در «هفته‌های آتی» رونمایی خواهد شد و دیروز تصاویر و ویدئوی تست‌های آن را در فضای مجازی منتشر کرد. این خودرو که در پیست فیورانو فراری موردبررسی‌های بیشتر قرار می‌‌گیرد، نخستین تلاش فراری برای دستیابی به رده قهرمانی مسابفات قهرمانی استقامت جهان (WEC) خواهد بود.

این شرکت هم مانند دیگر خودروسازان، خودروی خود را با بدنه پوشیده‌شده از پوشش ضدجاسوسی راهی پیست کرده تا از فاش‌شدن جزئیات طراحی آن جلوگیری کند. خوشبختانه این پوشش‌ها نمی‌توانند بخش‌هایی مثل بال بزرگ پشت خودرو را بپوشانند. هواکش روی سقف و طراحی شمشیری بخش جلو نیز مشخص هستند و به دوست‌داران این برند، نوید آماده‌سازی یک خودروی منحصربه‌فرد را می‌دهند.

این شرکت که تا سال آینده وارد لمان نخواهد شد، زمان زیادی برای توسعه و بی‌نقص‌سازی ابرخودروی خود دارد. البته از آنجا که تست‌های این خودرو به‌تازگی آغاز شده است، هنوز راه زیادی را باید تا آماده‌سازی نهایی طی کند.

فراری تصویری دیگر از این خودرو و انعکاس درخشانی از آن را نیز منتشر کرده که متاسفانه جزئیات خاصی را روشن نمی‌کند. مشخصا خودروی LMDh فراری بزرگ و پهن خواهد بود. هنوز مشخص نیست که این خودرو برای بخش موتوری این خودرو از چه پیشرانه‌ استفاده کرده است اما براساس ویدئوهای موجود، با موتوری فوق‌العاده سروکار داریم.

رقابت لمان ۲۰۲۳ یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های لمان در چند سال اخیر خواهد بود؛ این رویداد به‌لطف قوانین جدید سری LMH و LMDh به تعداد زیادی از توسعه‌دهندگان ACO، FIA و IMSA اجازه داده تا در رقابت‌های WEC نیز شرکت کنند. برای نمونه، کادیلاک و آکورا که هر دو از مدعیان قهرمانی مسابقات IMSA هستند، از خودروهای LMDh (که در IMSA با نام GTP شناخته می‌شوند) خود رونمایی کرده‌اند تا در اروپا نیز به رقابت بپردازند. درکنار این دو خودروساز، شرکت‌های دیگری نیز چون پورشه و پژو نیز به‌ترتیب در کلاس‌های LMDh و LMH لمان ۲۰۲۳ به رقابت خواهند پرداخت.

لمان پیش‌رو در حدی غنی شده که خبرنگارهای این رقابت در جریان رویداد امسال تاکید خاصی بر تهیه بلیط برای حضور در رقابت‌های سال آینده داشتند. نظر شما درباره رقابت‌های آینده لمان و قوانین جدید این مسابقات چیست؟!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.