ابراز امیدواری ایلان ماسک به عرضه سایبرتراک در اواسط سال ۲۰۲۳

ابراز امیدواری ایلان ماسک به عرضه سایبرتراک در اواسط سال ۲۰۲۳

۲۱ نوامبر سومین سالگرد معرفی تسلا سایبرتراک خواهد بود و زمانی که این روز فرا برسد به سرمایه‌گذاران و رزرو کنندگان این وانت پیکاپ الکتریکی یادآوری خواهد کرد که بازار نسبت به دوران یکه‌تازی تسلا چقدر فرق کرده است. اگرچه سایبرتراک در صورت عرضه در زمان قول داده شده می‌توانست خودرویی انقلابی به شمار رود اما تسلا در مسابقه‌ای که خودش شروع کرد هنوز یک تماشاگر باقی مانده است. در خلال این سال‌ها خودروهایی همچون جی ام سی هامر الکتریکی، ریویان R1T و فورد F-150 لایتنینگ عرضه شده‌اند و برندهای زیادی هم هستند که در صف ورود به بازار قرار دارند و احتمالاً زودتر از سایبرتراک به دست مشتریان خواهند رسید.

اما نمی‌توان گفت ایلان ماسک از زمان عرضه سایبرتراک به بازار بی‌خبر است. مدیرعامل تسلا این موضوع را می‌داند زیرا در خلال پرسش و پاسخ با سهامداران به آن اشاره کرد. ماسک در پاسخ به سؤالی که ۷۵۰۰ بار به آن رأی مثبت داده شد اظهار داشت:

“ما امیدواریم اولین نمونه‌های سایبرتراک را از اواسط سال آینده میلادی به دست مشتریان برسانیم.”

البته امیدواری تنها چیزی است که در دست رزرو کنندگان کامیون تسلا، رودستر و سایبرتراک قرار دارد. حتی اگر تسلا بتواند به قول خود در عرضه سایبرتراک تا اواسط سال ۲۰۲۳ عمل کند احتمالاً این وانت الکتریکی پس از شورولت سیلورادو الکتریکی عرضه خواهد شد. نسخه WT مناسب ارگان و سازمان‌ها قرار است از بهار سال ۲۰۲۳ با شعاع حرکتی تخمینی ۶۴۴ کیلومتری عرضه شود. پس از این مدل نیز نسخه پرچم‌دار سیلورادو RST فرست ادیشن در پاییز همان سال عرضه خواهد شد.

با این وجود شاید تسلا سرانجام بتواند جدیدترین ضرب‌الاجل خود را به سرانجام برساند زیرا گیگا تگزاس هم‌اکنون افتتاح شده و تسلا مدل Y را تولید می‌کند. این خودروساز قبلاً نمونه‌های پیش‌تولیدی سایبرتراک را تست کرده و به نظر می‌رسد به خط تولید بسیار نزدیک است. اگرچه شکی در تولید سایبرتراک وجود ندارد اما سؤال اصلی به زمان تولید آن و باختن بازی به رقبا مربوط می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.