آینده میتسوبیشی در آمریکا چگونه خواهد بود؟!

آینده میتسوبیشی در آمریکا چگونه خواهد بود؟!

تاکائو کاتو مدیرعامل میتسوبیشی استراتژی جدید این شرکت را در خلال جلسه سالانه سهامداران اعلام کرد. او گفته که میتسوبیشی با تمرکز کمتر روی بازارهای بزرگ جهانی یعنی جایی که این برند عملکرد خیلی قدرتمندی ندارد به پیش خواهد رفت.

اگرچه کاتو از آمریکای شمالی یا ایالات‌متحده نام نبرده اما میتسوبیشی بعداً تائید کرده به آمریکا همانند اروپا یا چین به عنوان یک بازار بسیار بزرگ نگاه می‌کند.

میتسوبیشی با توجه به برنامه‌ی قبلی خود از آمریکای شمالی و چین به عنوان دو منطقه اصلی در بحث خودرو نام برده بود؛ اما برنامه جدید ظاهراً تغییراتی را تجربه کرده است.

مدیر ارشد این شرکت گفته است:

با اینکه فروش ما در بازارهای بزرگ افزایش یافته اما ما نتوانستیم به آن سطح از سودی که انتظار داشتیم برسیم. ما به دنبال افزایش فروش در بازارهایی هستیم که می‌توانیم محصولات کلیدی خود را عرضه کنیم. ما به‌صورت تدریجی تعهد خود به بازارهای بسیار بزرگ را کاهش خواهیم داد.

این خودروساز ژاپنی تمرکز بیشتری روی بازارهایی همچون جنوب شرق آسیا و اقیانوسیه خواهد داشت و منابع تحقیق و توسعه بیشتری را صرف تولید خودروهای محبوب در این کشورها همچون پیکاپ ها، کراس اوورها و ون‌ها خواهد کرد.

از نظر عملکرد سه برند نیسان، رنو و میتسوبیشی در اتحاد بزرگ خودرویی، نیسان روی آمریکا و چین تمرکز خواهد کرد و رنو نیز همین کار را در بازار اروپا انجام خواهد داد.

در سال مالی منتهی به مارس حجم فروش میتسوبیشی در آمریکای شمالی با افت ۸ درصدی به ۱۶۰ هزار دستگاه رسید و همین عملکرد در اروپا افت ۹ درصدی و فروش ۲۱۵ هزار دستگاهی را نشان داد. با اینکه میتسوبیشی در جنوب شرق آسیا نیز افت فروش ۹ درصدی را تجربه کرده اما توانسته ۲۹۰ هزار دستگاه خودرو را به فروش برساند.

در سال ۲۰۱۹، فروش میتسوبیشی در آمریکا با رشد ۲.۵ درصدی به ۱,۲۱۰,۴۴۶ دستگاهی رسیده بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.