آینده محصولات ب‌ام‌و M چگونه خواهد بود؟!

آینده محصولات ب‌ام‌و M چگونه خواهد بود؟!

بخش M ب‌ام‌و این اواخر روی غلتک افتاده و علیرغم همه‌گیری ویروس کرونا که باعث تعطیلی کسب‌وکارها در سراسر جهان شده، شکی وجود ندارد که بازوی پرفورمنس باواریایی ها رشد فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است.

Whichcar فرصت گفت‌وگو با مارکوس فلش مدیرعامل ب‌ام‌و M را درباره برنامه‌های این بخش برای آینده و چالش‌های پیش رو داشته است. تقریباً نیمی از تمامی محصولات فروشی ب‌ام‌و با لوگوی M عرضه می‌شوند و به همین خاطر برخی زمزمه‌ها درباره‌ی از دست رفتن اعتبار و هویت برند M به وجود آمده اما فلش گفته است:

M هرگز برندی رقابتی و مسابقه‌ای برای ب‌ام‌و نبوده است. M مبالغه‌ای از لذت رانندگی ناب ب‌ام‌و است. M مکمل ب‌ام‌و بوده و این روند را حفظ خواهد کرد.

بخش اعظم موفقیت اخیر این شرکت به M2 مربوط می‌شود. مدیر ب‌ام‌و M می‌گوید M2 در مقایسه با M3 و M4 پکیجی کوچک‌تر، تیزتر و خشن‌تر را ارائه می‌کند. او اضافه می‌کند:

این خودروها با یکدیگر رقابت نمی‌کنند. من از آرایش این محصولات بسیار خوشحالم و همین روش را ادامه خواهیم داد.

رشد برند M طی ۵ سال اخیر بیش از ۲۰۰ درصد بوده و اگرچه فروش آن بهتر از همیشه شده اما هنوز هم سؤالاتی درباره برنامه‌های الکتریکی شرکت و البته خودروهای سریع‌تر وجود دارد.

فلش می‌گوید همه‌چیز به توازن سبد محصولات ب‌ام‌و با محصولات M مربوط می‌شود و این موضوع عجیبی نیست؛ اما وضعیت خودروهای الکتریکی شده M چه خواهد بود؟ او می‌گوید:

ما کاراکتر خاص محصولات M در عصر کنونی را خراب نخواهیم کرد. یک خودروی الکتریکی شده صرف‌نظر از قوای محرکه پلاگین هیبریدی یا تمام الکتریکی باید کاراکتر نسل پیشین خود را داشته باشد و من می‌دانم محدودیت‌های فیزیکی وجود دارد اما داخل همین محدودیت‌ها ما کار خود را انجام خواهیم داد.

وقتی‌که از مدیر ب‌ام‌و M درباره چرایی تفاوت قدرت محصولات اخیر M پرسیده شده او گفته هیچ محدودیت یا توافقی را تشخیص نداده و همه‌چیز به پکیجی در دسترس برای همه مربوط می‌شود. فلش اظهار می‌دارد:

قدرت بدون کنترل هیچ است؛ و اگر همراه با قدرت زیاد چیزی نباشد سؤالاتی درباره چگونگی استفاده از آن در خودرو و دسترس‌پذیر بودن آن به وجود خواهد آمد. شما به ۱۰ تا ۱۵ سال پیش نگاه کنید و اگر یک سدان ۶۲۵ اسبی را تصور کنید احتمالاً احساس ترس خواهید داشت. هم‌اکنون می‌توانید M5 را با این ۶۲۵ اسب بخار قدرت بخرید و آن را به همراه خانواده و در زمستان برانید و هیچ مشکلی نداشته باشید. سؤال به چگونگی بکار گیری این قدرت بالا و دسترسی آن برای همه مربوط می‌شود و اینجاست که M همیشه فوق‌العاده ظاهر شده است. انتظار محدودیت قدرت را نداشته باشید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.