آیندهٔ نامعلوم میتسوبیشی پاجرو

آیندهٔ نامعلوم میتسوبیشی پاجرو

نسل فعلی یا چهارم پاجرو که اس‌یووی پرچم‌دار میتسوبیشی محسوب می‌شود، از سال ۲۰۰۸ تاکنون در بازار حضور دارد. البته میتسوبیشی در طول سال‌ها این خودرو را بروز کرده اما پایه و اساس پاجروی فعلی به سال ۲۰۰۸ بازمی‌گردد و تغییر عمده‌ای را نسبت به مدل‌های اولیه تجربه نکرده است. بااین‌حال این خودروساز کوچک ژاپنی که چند وقتی است به عضوی از گروه رنو-نیسان تبدیل شده است، در حال فکر کردن به ساخت نسل جدید اس‌یووی نمادین خود است. البته طبق اظهارت مدیرعامل میتسوبیشی آقای «Trevor Mann» هنوز هیچ تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است.

وی دراین‌باره گفته است:

«میتسوبیشی به ساخت نسل جدید پاجرو علاقه دارد اما موقعیت آن هنوز تعریف نشده است و قوانین آلایندگی نقش مهمی در این تصمیم خواهند داشت. مهندسان ما واقعاً خواهان توسعهٔ نسل جدید این خودرو هستند اما پیش از آن باید اطمینان حاصل کنیم که در راه درستی قدم خواهیم گذاشت زیرا این سگمنت به دلیل قوانین آلایندگی کوچک شده است. ما باید مطمئن شویم کاری که می‌خواهیم انجام دهیم به‌درستی انجام خواهد گرفت».

با توجه به اشتراک پلت‌فرم بین برندهای اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی، نسل آیندهٔ پاجرو می‌تواند بسیار متفاوت از نمونهٔ کنونی باشد. مثلاً در سبد محصولات کنونی نیسان، خودرویی مشابه پاجرو یعنی پاترول وجود دارد که البته کمی از پاجرو بزرگ‌تر است. نسل ششم این اس‌یووی از سال ۲۰۱۰ تاکنون در بازار حضور داشته است و طبیعی است که نیسان به دنبال توسعهٔ نسل جدید آن باشد؛ بنابراین، میتسوبیشی و نیسان می‌توانند با اشتراک زیرساخت‌های نسل آیندهٔ پاترول و پاجرو، هزینه‌های تولید را به کمترین حد ممکن کاهش دهند؛ اما همهٔ این‌ها در صورتی است که ساخت نسل جدید پاجرو چراغ سبز را دریافت کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 15 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.