آیا نیسان GT-R تیون شده می‌تواند تسلا مدل S پلاد را شکست دهد؟!

آیا نیسان GT-R تیون شده می‌تواند تسلا مدل S پلاد را شکست دهد؟!

در درگ های قبلی پرفورمنس فوق‌العاده‌ی تسلا مدل S پلاد در خط مستقیم اثبات شده و این خودرو توانسته سریع‌ترین ب‌ام‌و تاریخ و البته قوی‌ترین کادیلاک تمامی ادوار را شکست دهد.

البته که شکست دادن چنین خودروهایی توسط مدل S پلاد قابل‌انتظار بوده زیرا این خودرو مشخصات دیوانه کننده‌ای دارد؛ اما اگر رقیب تسلا یک خودروی تیون شده باشد و البته قدرت رسمی آن‌هم اعلام نشده باشد نتیجه چه خواهد بود؟ آیا این خودرو می‌تواند از پس نیسان GT-R با قدرت ۱۱۰۰ اسب بخار در چرخ ها برآید؟

اما قبل از هر چیزی باید بگوییم تسلا مدل S پلاد با پورشه ۹۱۱ توربو S روبرو شده است. فکر می‌کنیم همه شما موافق این موضوع هستید که ۹۱۱ توربو S هم یکی از ستاره‌های مسابقات درگ بوده و خودروهای زیادی را شکست داده است.

با این وجود تسلا دوباره نشان داده از پس رقبا برمی‌آید و این موضوع حتی در صورت عدم استفاده از حالت درگ نیز مشاهده می‌شود.

همین موضوع درباره نیسان GT-R هم صدق می‌کند. با اینکه گودزیلا قدرت فوق‌العاده زیادی داشته اما این خودروی تیون شده نمی‌تواند مچ تسلا را بخواباند. تیم تراتل هاوس حتی تلاش داشته یک درگ رولینگ بین دو خودرو برگزار کنند اما به دلایلی نامشخص موفق به انجام این کار نشده‌اند.

آن‌گونه که به نظر می‌رسد تنها یک خودرو می‌تواند تسلا مدل S را در درگ های تراتل هاوس شکست دهد و شما هم می‌دانید این خودرو چه نام دارد…

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.