آیا مرسدس تیزر نسل بعدی GT کوپه را منتشر کرد؟!

آیا مرسدس تیزر نسل بعدی GT کوپه را منتشر کرد؟!

چیزی که مشاهده خواهید کرد می‌تواند چیز مهمی باشد و یا اینکه اصلاً اهمیت نداشته باشد! یک مدل کوچک گِلی که ظاهری کوپه دارد در ویدئوی جدید منتشر شده توسط اکانت رسمی مرسدس در یوتیوب پدیدار شده است. در این کلیپ ۹۰ ثانیه‌ای لوئیس همیلتون راننده‌ی تیم فرمول ۱ مرسدس از مرکز طراحی این برند در زیندل فینگن آلمان بازدید کرده و کانسپت ویژن مرسدس-مایباخ ۶ کابریولت کانسپت سال ۲۰۱۷ را می‌بیند.

اگرچه هیچ خبر خاصی درباره بازدید این راننده از مرکز طراحی مرسدس وجود ندارد اما این ویدئو ناگهانی از ثانیه ۳۵ جالب می‌شود. ما می‌توانیم یک کوپه‌ی دو درب مرموز با نمای جلوی الهام گرفته از هایپرکار وان را ببینیم. قطعاً این مدل گلی به ای ام جی ویژن GT سال ۲۰۱۳ تعلق ندارد و در شگفتیم که ستاره سه پر دنیای خودرو آیا نسل بعدی GT کوپه را به نمایش گذاشته است؟!

هیچ‌چیزی به‌صورت رسمی تائید نشده اما یکی از کاربران دقیقاً همین سؤال را در یوتیوب پرسیده و مرسدس نیز پاسخ داده است: “باید ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد.”

اگرچه پاسخ مرسدس هیچ تأییدیه‌ای با خود به همراه ندارد اما خب این گمانه‌زنی‌ها را نیز رد نکرده و بنابراین کمی در برای پاسخ باز مانده است. سناریوی محتمل این است که ما به یک پیشنهاد طراحی رد شده نگاه کرده‌ایم اما هرچه که باشد، این مدل گِلی ظاهری جذاب دارد.

بی‌شک این خودرو طراحی خاصی داشته و دقیقاً همان چیزی است که از یک کوپه پرفورمنس مرسدس در سال‌های آتی انتظار می‌رود. این خودرو نیازمند درب‌ها و آینه‌هاست اما با توجه به اینکه مدلی گلی است بنابراین در این مرحله فاقد جزئیات طراحی کامل بوده و موضوعی طبیعی می‌باشد. گلگیرهای پف کرده این مدل قطعاً در خودروی واقعی جذاب‌تر خواهند بود. ما نمایی کامل از بخش عقب این کوپه را نمی‌بینیم اما به نظر می‌رسد دیفیوزری کاملاً بزرگ و چراغ‌های جمع و جورتر از نسل فعلی GT داشته باشد.

مرسدس هنوز کار خود با اولین نسل این خودرو را تمام نکرده و مدل بلک سریز تا سال ۲۰۲۰ رونمایی نخواهد شد. توبیاس موئرز مدیر ای ام جی قبلاً گفته نسل بعدی این خودرو به همراه نسل جدید SL توسعه خواهد یافت و هر دو از پلتفرم ماژولار اسپورت استفاده خواهند کرد. انتظار می‌رود این دو خودرو جایگزین S کلاس کوپه و کانورتیبل شوند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.