آیا مدل منحصربه‌فرد دیگری از فِراری در راه است؟!

آیا مدل منحصربه‌فرد دیگری از فِراری در راه است؟!

به‌تازگی تصاویری توسط یک از اعضای فوروم FerrariChat از یک فِراری ناشناس زیر چادری به رنگ قرمز در فضای مجازی و سایت‌های خبری منتشر شده و همگان را با یک علامت سوال مواجه کرده است. بلافاصله پس از پخش تصویر، شایعات مربوط به آن نیز با سرعت در حال گسترش‌اند.

فرد مذکور که مالک اسب ناشناش موردبحث و نیز چندین دستگاه دیگر از سایر مدل‌های فِراری است، زیر پست خود نوشته: این یک فِراری V12 است، نه لافراری است، نه V8 و نه از بدنه ۴۸۸ استفاده می‌کند. بااین‌که نسخه کوپه و روباز ۴۸۸ و نیز خودِ لافِراری تازه‌ترین خودروهای هشت و دوازده سیلندر فِراری هستند اما هنوز هیچ نسخه منحصربه‌فردی بر پایه آن‌ها ساخته نشده است و این بسی جای تعجب دارد.

اگر با دقت به تصویر روبرویی خودرو نگاه کنید، در محل چراغ‌ها طرحی شبیه به گلگیرها و چراغ‌های ۴۵۸ و ۴۸۸ و شاید حتی لافِراری (!) قابل‌تشخیص است. خطوط و انحناهای موجود در نمای جانبی نیز بی‌شباهت به دوتای اولی نبوده و باعث ایجاد شک نسبت به گفته‌های مالک می‌شوند. برخی معتقدند این یک نسخه مخصوص پیست از لافِراری است، بعضی دیگر هم می‌گویند می‌تواند یک ۴۵۸ خاص با پیشرانه ۱۲ سیلندر باشد.

باید منتظر بود و دید کُره جوان اصطبل فِراری چه شمایلی داشته و از کدام پیشرانه موجود استفاده می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
13 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.