آیا فورد موستانگ مک ای واقعاً بهتر از تسلا مدل ۳ و Y است؟

آیا فورد موستانگ مک ای واقعاً بهتر از تسلا مدل ۳ و Y است؟

مقاله‌ای که مطالعه می‌فرمایید توسط EVANNEX که تأمین‌کننده قطعات جانبی محصولات تسلاست تهیه شده است. نظرات بیان شده در این مطلب ضرورتاً منعکس‌کننده نظرات ما نیستند و ما نظرات این شرکت را به عنوان تأمین‌کننده قطعات جانبی خودروهای تسلا جالب یافتیم و می‌خواهیم آن را با شما نیز به اشتراک بگذاریم.

کانسومر ریپورتز سال‌های سال است که به یک منبع معتبر برای خریداران خودرو تبدیل شده است و در طول این سال‌ها نظرات مختلفی هم درباره تسلا داشته است. بررسی اولیه مدل S توسط کانسومر ریپورتز یک نظر مهم برای اعتماد به خودروسازی جوان بود اما این مجله در ادامه مشکلات متنوعی را در مدل X یافت. در سال ۲۰۱۸ بود که کانسومر ریپورتز به خاطر عملکرد ضعیف تسلا مدل ۳ در تست ترمز، از توصیه خرید آن خودداری کرد اما زمانی که تسلا این مشکل را حل کرد سریعاً نظر کانسومر ریپورتز عوض شد. این مجله در سال ۲۰۲۰ گفت تسلا پیشروی بی چون و چرای بازار خودروهای الکتریکی است.

و زمانی که کانسومر ریپورتز فورد موستانگ مک ای را به عنوان بهترین خودروی کلاس الکتریکی‌ها انتخاب می‌کند و آن را بالاتر از تسلا مدل ۳ (این خودرو در دو سال پیش بهترین خودروی کلاس الکتریکی‌ها بوده است) قرار می‌دهد، طرفداران تسلا قطعاً متوجه موضوع می‌شوند.

فورد این عنوان ارزشمند را بر اساس مجموع امتیازات شامل تست جاده‌ای، قابلیت اطمینان پیش‌بینی شده، رضایت مشتریان و ایمنی به دست آورده است.

کانسومر ریپورتز البته هنوز هم تسلا مدل ۳ را توصیه می‌کند و آن را انتخابی عالی می‌داند که با جدیدترین تکنولوژی‌ها، شعاع حرکتی زیاد، شبکه شارژ احساس‌برانگیز و تجربه رانندگی نزدیک به یک خودروی اسپرت و پرفورمنس می‌درخشد.

البته این مجله می‌گوید مک ای کاربردی‌تر است و برای ترددهای روزمره گزینه بهتری است. همچنین موستانگ مک ای خودرویی آرام تر است و سواری بهتری دارد. کانسومر ریپورتز اظهار می‌دارد هر دو خودرو دارای نمایشگرهای مرکزی بزرگ هستند اما نمایشگر مک ای عملکرد سریع‌تری دارد و برای استفاده از ویژگی‌های روتین همچون یخ‌زدای آینه‌ها نیازمند طی کردن چندین مرحله نیست.

رتبه‌بندی قابلیت اطمینان این مجله که فاکتوری کلیدی در امتیازبندی کلی است بر اساس نظرسنجی سالانه از مشترکین این مجله به دست می‌آید. نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهند مدل ۳ دارای مشکلاتی در رنگ، یکپارچگی بدنه، سخت‌افزار، تجهیزات برقی و سیستم تهویه مطبوع است.

کانسومر ریپورتز می‌گوید تسلا مدل ۳ امتیاز قابلیت اطمینان متوسطی دارد درحالی‌که خوانندگان مجله مشکلات بسیار کمتری را برای موستانگ مک ای گزارش کرده‌اند.

از آنجایی که سیستم‌های کمک‌راننده همه‌گیر شده‌اند کانسومر ریپورتز به یک منبع خوب درباره بررسی این ویژگی‌ها همچون سیستم پیشگیری از برخورد تبدیل شده است. تست کنندگان این مجله اهمیت زیادی به سیستم پایش راننده می‌دهند. این سیستم‌ها برای پیشگیری از تکیه بیش از حد رانندگان به سیستم‌های خودران طراحی شده‌اند و هشدارهای لازم را به راننده می‌دهند تا به جاده توجه کند.

با آغاز سال جاری کانسومر ریپورتز ۲ امتیاز را وجود سیستم کمک‌راننده فعال به همراه پایش راننده اختصاص داده است. سیستم کمک‌راننده بلوکروز مک ای ۲ امتیاز یاد شده را کسب کرده است اما سیستم اتوپایلوت تسلا از دستیابی به این امتیازات بازمانده است. ظاهراً ماندن یک دست روی فرمان برای فعال ماندن اتوپایلوت کافی است و این امر به رانندگان اجازه می‌دهد تا چشم از جاده بردارند یا با گوشی خود بازی کنند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.