آیا فراری به رکورد GT-R رسیده؟

آیا فراری به رکورد GT-R رسیده؟

چندی است که خبر عجیب و غریب رکوردزنی یک دستگاه F12 در پیست نوربرگ رینگ نقل محافل خودرویی شده؛ می گویند جدال ژاپنی ها و ایتالیایی ها برای تصاحب سریع ترین خودروی ۷ دقیقه ای پیست نیوبرگ رینگ دوباره آغاز شده است . . .

همه چیز ۱۲ روز پیش (هشتم آگوست) شروع شد؛ زمانیکه یکی از کانال های یوتیوب به نام TouriClips ویدئویی را منتشر کرد و مدعی شده که در ۲۸ جولای ۲۰۱۴ یک فراری F12 استاندارد بعد از انجام سه دور تمرینی به زمان ۷ دقیقه و ۴۸ ثانیه ای رسید اما در دور چهارم نهایتا موفق به ثبت زمان ۷:۰۸ شده.

این رکورد جای شک و تردید بسیاری دارد؛ اول اینکه خود کمپانی در مورد آن هیچ اظهار نظری کرده و هیچ منبع موثق دیگری هم نیست که بتوان به آن تکیه کرد. از طرف دیگر این سوال در میان هواداران فراری مطرح شده که اگر این خودرو یک F12 استاندارد است پس چرا همان ۲ سال پیش (۲۰۱۲) که معرفی شد، چنین رکوردی را نزد؟

ولی با این وجود بعد از رکوردزنی ۷:۰۸.۶۹ گودزیلای نیسمو در نوربرگ رینگ حالا F12 انگیزه خوبی برای تلاش دوباره دارد؛ F12 هرچند ۲۲۵ کیلوگرم سنگین تر از GT-R Nismo GT3 است و گشتاور ۶۹۰ نیوتن متری انجین ۶.۲ لیتری V12 آن نیز با رقیب ژاپنی اش برابری می کند اما به لطف ۱۳۰ اسبی که بیشتر دارد، احتمال موفقیتش آنقدرها هم دور از انتظار نیست. فعلا نمیتوان حرفی در مورد صحت و سقم این رکورد زد و همچنان باید منتظر آینده ماند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.