آیا بی ام و M4 CSL ارزش پرداخت ۱۴۰ هزار دلار را دارد؟

آیا بی ام و M4 CSL ارزش پرداخت ۱۴۰ هزار دلار را دارد؟

بی‌ام‌و M4 CSL در روی کاغذ خودروی احساس‌برانگیزی است. این محصول اسپرت قوی‌تر از M4 کامپتیشن استاندارد ظاهر می‌شود و از صندلی و وزن کمتر و همچنین توانایی‌های بیشتر در پیست برخوردار است؛ اما نظرتان درباره قیمت گزاف ۱۴۰ هزار دلار آن چیست؟ خودروهای معدودی واقعاً ارزش پرداخت چنین مبلغی را دارند مخصوصاً اگر بدانیم اکثر محصولات بی‌ام‌و چنین قیمتی ندارند. با این تفاسیر آیا مشتریان باید بی‌ام‌و M4 CSL را انتخاب کنند؟

در ویدئوی جدید تراتل هاوس شاهد بررسی این خودرو و همچنین پاسخ به این سؤال خواهیم بود که آیا M4 CSL خودروی ۱۴۰ هزار دلاری است یا خیر. مجریان این برنامه با محصول بی‌ام‌و در پیست نیز حاضر می‌شوند و آنجا می‌فهمند شما با این پول می‌توانید خودروهای دیگری را نیز انتخاب کنید. برای مثال می‌توان با پرداخت مبلغ کمتر مالک شورولت کوروت Z06 شد که خودرویی سریع‌تر، پیشرانه وسط و زیباتر است. همچنین با ۱۴۰ هزار دلار می‌توان پورشه کیمن GT4 RS را انتخاب کرد که هندلینگ بهتر، طراحی پیشرانه وسط و ظاهر زیباتر را ارائه می‌کند. گزینه دیگر آئودی R8 V10 RWD خواهد بود که پیشرانه و ظاهر بهتری دارد. با اندکی بودجه بیشتر نیز می‌توان پورشه ۹۱۱ GT3 را برگزید که شاید بهترین خودروی اسپرت دنیا باشد.

به ترتیب از راست به چپ: پورشه کیمن GT4 RS، آئودی R8 V10 RWD، شورولت کوروت Z06

برای دانستن اینکه بی‌ام‌و M4 CSL واقعاً ارزش ۱۴۰ هزار دلار را دارد یا خیر تراتل هاوس در پیست تست خود حاضر شده و زمان این خودرو را با رقبای یاد شده مقایسه کرده است. جالب آنکه محصول سفارشی و خاص این خودروساز توانسته بسیاری از این خودرو و حتی برخی محصولات اخیر بی‌ام‌و همچون M5 CS و M2 CS را شکست دهد. البته این خودرو کندتر از ۹۱۱ GT3 بوده که رکورد خود را با شرایط غیر ایده آل و با لاستیک‌های لغزنده‌تر ثبت کرده است. همچنین باید دانست GT3 با گیربکس دستی عرضه می‌شود.

تراتل هاوس می‌گوید محصول موردبحث بی‌ام‌و در پیست جذابیت بالایی دارد و یکی از مجریان خاطرنشان می‌سازد M4 CSL خودرویی دوست‌داشتنی است. البته مجری دیگر این برنامه محصول اسپرت ژرمن ها را ترسناک می‌داند. از نظر او پورشه ۹۱۱ GT3 پیچ‌ها را حذف می‌کند اما بی‌ام‌و مسیر مستقیم را به پیچ تبدیل می‌کند. شاید برخی افراد این رفتار را در پیست هیجان‌انگیز و جذاب بدانند ولی برخی دیگر آن را عصبی کننده و ترسناک خواهند دانست. در نهایت به سؤال ۱۴۰ هزار دلاری خود می‌رسیم: آیا این خودرو ارزش ترجیح داده شدن به بسیاری از خودروهای مشابه دیگر را دارد؟ خودروهایی که شاید محصولات اسپرت جدی‌تری هم باشند؟ نظر شما چیست؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.