آیا آئودی ای-ترون GT RS رقیبی برای ب‌ام‌و M5 CS می‌شود؟

آیا آئودی ای-ترون GT RS رقیبی برای ب‌ام‌و M5 CS می‌شود؟

اگر به دنبال یک سدان پرفورمنس باشید می‌توانید به سراغ اتومبیل‌های سنتی اسپرت بروید که گل سرسبد آن‌ها ب‌ام‌و M5 CS است اما اگر پذیرای آینده باشید ممکن است به سراغ چند مدل جدید کاملاً برقی بروید. آئودی ای-ترون GT RS یکی از گزینه‌هایی است که در حال حاضر می‌توانید انتخاب کنید.

اما دانستن اینکه کدام یک از این دو سدان پرفورمنس، بهتر است نیاز به بررسی عمیق‌تری دارد. کریس هریس، مجری مشهور تاپ گیر این آزمون را انجام داده و این دو خودرو را به یک پیست پر پیچ‌وخم در انگلستان برده است.

او ابتدا به سراغ آئودی تمام الکتریکی رفته است. هریس می‌گوید که طرفدار طراحی آئودی است و عملکرد سرگیجه‌آور آن را هم تحسین می‌کند. با این حال او خاطرنشان می‌کند که این خودرو هم همانند سایر خودروهای الکتریکی با کارایی بالا، در زمانی که زیر حداکثر فشار قرار گیرد دچار کم فرمانی می‌شود.

خوشبختانه می‌توان سیستم ESC را خاموش کرد تا لحظات جذابی را به نمایش کشید. هریس می‌گوید که آئودی را می‌توان راحت‌تر از پورشه تایکان در پیچ‌ها راند.

کریس سپس به سراغ سدان نابغه باواریایی می‌رود. او این خودرو را واجد بهترین کابین در بین سدان‌های اسپرت می‌داند و یادآوری می‌کند که رانندگی با آن بسیار سرگرم‌کننده‌تر از آئودی است.

ب‌ام‌و M5 CS کمتر روی کربها و برجستگی‌های حاشیه پیست کشیده می‌شود و در هنگام بیرون آمدن از پیچ‌ها به تندی آئودی احساس نمی‌شود اما در سرعت بالاتر از ۱۱۳ کیلومتر بر ساعت، نوعی از شتاب را ارائه می‌کند که در آئودی دیده نمی‌شود. احساس فرمان آن هم برتر از آئودی به نظر می‌رسد.

خوب ظاهراً الکتریکی‌ها در پرفورمنس هم به لبه تیغ خودروهای درون‌سوز رسیده‌اند. ما هنوز ب‌ام‌و M5 را بیشتر می‌پسندیم اما کلید آینده نیز در دستان الکتریکی‌ها خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.