آکادیا ۲۰۱۷، پول کمتر برای امکانات بیشتر

آکادیا ۲۰۱۷، پول کمتر برای امکانات بیشتر

جی‌ام‌سی قیمت نسخه به‌روزرسانی شده آکادیا ۲۰۱۷ خود را اعلام کرد. این SUV متوسط با وجود تجهیزات استاندارد بیشتر و ارتقای کلی خودرو از جمله کاهش ۳۱۸ کیلوگرمی وزن آن، ۱۹۰۵ دلار ارزان‌تر از مدل‌های پیشین به فروش خواهد رسید.

قیمت پایه اکادیا ۲۰۱۷ از ۲۹۹۹۵ دلار آغاز می‌شود. با این میزان پرداخت سیستم استارت/استاپ، سیستم سرگرمی IntelliLink جدید سازگار با کارپلی اپل و اندروید همراه با تجهیزات ایمنی فعال نظیر تشخیص عابر پیاده و پیشگیری از برخورد، هشدار خروج از لاین جاده و سیستم دوربین فراگیر را دریافت خواهید نمود. مدل ابتدایی از یک موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری بنزینی جدید سود می‌برد که مصرف سوخت آن در بزرگراه ۸.۴ لیتر و در شهر ۱۰.۶۹ لیتر برای نسخه دیفرانسیل جلو برآورد شده است. برای کسانی که به دنبال قدرت بیشتری هستند، موتور شش سیلندر ۳.۶ لیتری ۳۱۰ اسبی نیز در دسترس خواهد بود. این پیشرانه توانایی یدک کشی ۱.۸ تنی را برای این خودرو به ارمغان می‌آورد.

نکته مهم در این موضوع کاهش حدود 7 میلیون تومانی قیمت این خودرو است. مخصوصاً در زمانی که به علت کاهش شدید قیمت بنزین، فروش خودروهای SUV در بازارهای رقابتی رو به فزونی گذاشته است. فکر می‌کنید دلیل چشم‌پوشی جنرال موتورز از سود بیشتر در این خودرو چه بوده است؟ [gallery columns="2" ids="139122,139127,139125,139124,139119,139120"]

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.