آپشن ترمز کربن سرامیکی ۲۰ هزار دلاری برای تسلا مدل S پلاد

آپشن ترمز کربن سرامیکی ۲۰ هزار دلاری برای تسلا مدل S پلاد

تسلا در حال ارائه کیت ترمز کربن سرامیکی برای مدل S پلاد ۲۰۲۲ است. شاید این آپشن راهی برای کاستن از نگرانی‌های موجود درباره ضعیف بودن ترمزهای این سوپر سدان الکتریکی باشد.

در وب‌سایت تسلا آمده است:

کیت ترمز کربن سرامیک تسلا مدل S پلاد برای تجربه نهایی پیست طراحی شده و یک پکیج سخت‌افزار کاملی است که حداکثر قدرت توقف را در زمان رانندگی پرفورمنس به ارمغان می‌آورد

این کیت شامل روتورهای کربن-سیلیکن کاربید ۴۱۰ میلی‌متری در جلو و عقب بوده و از کالیپرهای ۶ پیستونه در جلو و ۴ پیستونه در عقب استفاده شده است. این کیت همچنین با لنت‌های ترمز پرفورمنس و روغن ترمز مخصوص دماهای بالا عرضه می‌شود. اگرچه تسلا مدل S پلاد سلطان بلامنازع مسابقات درگ محسوب می‌شود اما برخی کارشناسان از این خودرو به خاطر ترمزهای ضعیفی که سریعاً داغ می‌شوند انتقاد کرده‌اند. کانال یوتیوب توضیحات مهندسی اخیراً در مطلب مفصلی که میدونی نیز آن را منتشر کرده به بحث قدرت توقف و ترمزهای مدل S پلاد اشاره داشته است.

اگرچه ترمزهای این خودرو برای ترددهای روزمره کاملاً کفایت می‌کنند اما دیسک‌های چدنی-آهنی نمی‌توانند با تکنولوژی سوپرکارهای مدرن برابری کنند. این یک نکته مهم است زیرا مدل S پلاد قدرت ۱۰۲۰ اسب بخاری داشته و سریع‌ترین خودروی الکتریکی تولیدی تاریخ نوربرگ رینگ می‌باشد. مشتاقیم بدانیم استفاده از ترمزهای ترمز باعث بهبود زمان ۷ دقیقه و ۳۰.۹۰۹ ثانیه‌ای مدل S پلاد در نوربرگ رینگ خواهند شد یا خیر. شاید این کیت یکی از چندین آپشن پرفورمنس تسلا برای سدان خود باشد و تاکنون نیز تصاویری از حضور مدل S پلاد در پیست با آپشن هایی همچون آئرودینامیک فعال منتشر شده است.

تسلا می‌گوید این کیت ترمز از اواسط سال ۲۰۲۲ در دسترس خواهد بود اما برای سفارش آن حتماً باید رینگ‌های ۲۱ اینچی را زیر خودروی خود داشته باشید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.