آنر این هفته از جایگزین سرویس های گوگل برای موبایل هایش رونمایی می کند

آنر این هفته از جایگزین سرویس های گوگل برای موبایل هایش رونمایی می کند

کنگره جهانی موبایل بارسلون در موعد از پیش تعیین شده برگزار نشد و شرکت هایی که برنامه های ویژه ای برای این رویداد داشتند بر آن شده اند که کنفرانس های خبری خود را به صورت اینترنتی برگزار کنند. آنر از جمله برندهایی است که نظیر شرکت مادر خود یعنی هواوی چنین برنامه ای دارد و اعلام کرده که این هفته مراسم رونمایی از محصولات تازه اش را به صورت زنده از بارسلون استریم خواهد کرد. طبق گفته ها و شنیده ها، این شرکت قصد دارد در طول این مراسم از گوشی های آنر V30 و V30 Pro رونمایی کند که برای نخستین بار جایگزین پلی استور گوگل روی آنها نصب شده است.

ماه هاست که هواوی تلاش می کند برای جبران ناتوانی اش در دسترسی به اکوسیستم اختصاصی گوگل و عرضه موبایل هایش با این سرویس ها کاری بکند و در همین راستا مجموعه ای از ابزارها و سرویس ها را تدارک دیده است. این شرکت قصد داشت تا پایان سال ۲۰۱۹ سرویس های موبایلی هواوی (موسوم به Huawei Mobile Services یا به اختصار HMS) را آماده کند و از آنجایی که بدون معرفی یک گوشی جدید نمایش قابلیت های چنین سرویسی عملا غیرممکن بود رونمایی از HMS به این هفته موکول شد.

آنر هم که از شرکت های زیرشاخه هواوی محسوب می شود به پیروی از آن اعلام کرده به زودی از گوشی های پرچمدار آنر V30 و آنر V30 Pro همراه با این سرویس ها رونمایی خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.