آمازون بزرگ‌ترین مشتری مرسدس بنز اسپرینتر

آمازون بزرگ‌ترین مشتری مرسدس بنز اسپرینتر

پس از سفارش قابل‌توجه ۲۰ هزار دستگاهی، آمازون هم‌اکنون به‌صورت رسمی بزرگ‌ترین مشتری ون‌های مرسدس بنز اسپرینتر محسوب می‌شود.

ژرمن‌ها کارهای ساخت ون‌های آمازون برای حمل‌ونقل و تحویل خرده‌فروشی‌های این شرکت را آغاز کرده‌اند. فرایند تولید اسپرینترهای آمازون در تأسیسات جدید مرسدس در چارلستون شمالی آغاز شده است.

دیو کلارک معاون عملیات جهانی آمازون می‌گوید:

ما به همکاری با مرسدس بنز و کمک به اقتصاد محلی از طریق تولید ون‌های اسپرینتر در تأسیسات چارلستون شمالی افتخار می‌کنیم. به لطف بازخوردهای فوق‌العاده‌ی برنامه‌ی سرویس تحویل جدید آمازون، ما از افزایش ون‌های اسپرینتر به ۲۰ هزار دستگاه بسیار هیجان‌زده هستیم.

امسال همچنین شاهد عرضه‌ی سومین نسل این ون در آمریکا هستیم. این خودرو از سیستم اطلاعات سرگرمی جدید MBUX و همچنین صندلی‌های ارگونومیک به همراه سیستم‌های کمک‌راننده‌ی مدرن سود می‌برد.

ون‌های مورد بحث که تحت برندهای مرسدس بنز و فرایت لاینر ساخته خواهند شد با دو پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۲ لیتری بنزینی و ۶ سیلندر ۳ لیتری توربودیزل در دسترس خواهند بود. قیمت این خودرو از ۳۳۷۹۰ دلار برای مدل کارگو ون بنزینی شروع شده و به ۵۶۷۹۰ دلار برای مدل مسافری چهار چرخ محرک دیزلی می‌رسد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.