آمار فروش سال ۲۰۱۹ مزدا در آمریکای شمالی

آمار فروش سال ۲۰۱۹ مزدا در آمریکای شمالی

مزدا ۳ یکی از پرطرفدارترین محصولات این کمپانی تا به اینجای کار بوده و با توجه به بررسی‌های تخصصی صورت گرفته نیز جزو بهترین‌های کلاس خود است. با وجود زبان طراحی بازنگری شده و ظاهری جذاب، کابینی لوکس و… شاهد خودرویی عالی هستیم. البته کابین کمی برای افراد قدبلند تنگ بوده و صندلی‌های عقب نیز نسبت به متوسط کلاس کوچک‌تر هستند.

البته اهمیتی ندارد که مزدا ۳ جدید از نظر کارشناسان چقدر خوب است زیرا خریداران خودرو در آمریکا تصمیم نهایی را می‌گیرند و به نظر می‌رسد آن‌ها خیلی این خودرو را دوست نداشته‌اند.

مزدای آمریکای شمالی می‌گوید این خودرو سال پیش به خانه‌ی ۵۰۷۴۱ نفر راه یافته درحالی‌که فروش مزدا ۳ در سال ۲۰۱۸ برابر با ۶۴۶۳۸ دستگاه بوده است. این افت فروش به معنی کاهش ۲۱.۵ درصدی در بازه سال به سال است.

این افت فروش را می‌توان با علاقه خریداران به محصولات قدبلند توجیه کرد. همین موضوع خودش را در آمار فروش مزدا در سال ۲۰۱۹ نشان می‌دهد زیرا کراس اوور CX-5 تنها خودروی این برند است که عملکرد فروش مثبتی داشته است.

فروش کل مزدا CX-5 در سال پیش برابر با ۱۵۴۵۴۵ دستگاه بوده که بهتر از فروش ۱۵۰۶۶۲ دستگاهی سال ۲۰۱۸ می‌باشد. به این ترتیب این خودرو از رشد فروش ۲.۶ درصدی لذت برده است.

اما حتی افزایش فروش این کراس اوور کامپکت نیز کمکی به بهبود کلی اوضاع مزدا نمی‌کند چراکه خودروی CX-30 نیز تنها ۸۹۹ دستگاه فروش داشته است. این خودروساز ژاپنی در کل تنها ۲۷۸۵۵۲ دستگاه خودرو در آمریکای شمالی به فروش رسانده که نسبت به فروش ۳۰۰۳۲۵ دستگاهی سال ۲۰۱۸ حاکی از افت فروش ۷.۲ درصدی است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.