آمار تولید گروه رنو در سال ۲۰۲۱؛ کاهش فروش در سومین سال متوالی

آمار تولید گروه رنو در سال ۲۰۲۱؛ کاهش فروش در سومین سال متوالی

آمار فروش گروه خودروسازی رنو در سال ۲۰۲۱ حدود ۴.۵ درصد کاهش  نسبت به سال قبل را نشان می‌دهد که احتمالا به دلیل عواملی همچون ادامه‌ی همه‌گیری کرونا و کمبودهای قطعات بوده است. این خودروساز در سال گذشته تعداد ۲,۶۹۶,۴۰۱ خودرو به فروش رسانده است. ۶۲.۸ درصد، برابر با ۱,۶۹۳,۶۰۹ دستگاه متعلق به برند رنو است و این امر حاکی از افت ۵.۲ درصدی فروش نسبت به یک سال پیش از آن است. نکته قابل‌توجه اینکه مدل‌های الکتریکی شده E-Tech رنو سهم ۳۰ درصدی از میزان فروش شرکت در اروپا را به خود اختصاص داده‌اند. این در حالی است که سهم این مدل‌ها در سال ۲۰۲۰ برابر با ۱۷ درصد بوده است.

این خودروساز مدعی است استراتژی “ارزش نسبت به حجم” را استفاده کرده است. این استراتژی پیش از تأثیر همه‌گیری روی موجودی انبارها به کار گرفته شده است و علیرغم شرایط نامساعد بازار، پیشرفت قیمتی واقعی به دست آمده است. فابریس کامبولیو نایب‌رئیس بخش فروش رنو گفته است:

رنو توانسته است به سهم ۳۰ درصدی مدل‌های E-Tech از سبد محصولات خود دست یابد. رنو از موفقیت قابل‌توجه خود در سال ۲۰۲۱ لذت برده و این امر تائید می‌کند راه ما نتیجه پیروزمندانه‌ای در کلاس خودروهای C دارد. این امر با عرضه نسل جدید مگان E-Tech الکتریک تضمین می‌شود. ما در سال ۲۰۲۲ به دنبال اهداف جاه‌طلبانه خود هستیم

داچیا هم عملکرد مثبتی داشته است و با رشد فروش ۳.۱ درصدی به فروش ۵۳۷۰۹۵ دستگاهی دست ‌یافته است. مدیرعامل این شرکت می‌گوید داچیا یک برند پیشرو و بهبود دهنده برای گروه رنو است. او می‌افزاید:

این موفقیت اصولاً به خاطر جذب مشتریان است زیرا آن‌ها مجهزترین خودروهای ما را انتخاب می‌کنند

مدیر ارشد داچیا می‌افزاید:

افزایش سهم از بازار و فروش اثبات می‌کند داچیا به طیف وسیعی از مشتریان دست پیدا کرده است. ما در سال ۲۰۲۲ وارد فصل جدیدی می‌شویم زیرا برنامه استراتژیک خود را با عرضه جوگر و پروژه هویت جدید برند پی می‌گیریم

آلپاین هم رشدی قابل‌توجه داشته است و فروش ۲۶۵۹ دستگاهی این شرکت به معنی رشد ۷۴ درصدی است. فروش آلپاین A110 در فرانسه و بریتانیا به ترتیب ۱۱۷ و ۹۲ درصد افزایش یافته است.

لورنت روسی مدیرعامل آلپاین اظهار داشته است:

آلپاین امسال به دستاوردهای جدیدی دست یافته است. این امر قبلاً با رشد قابل‌توجه فروش محصولات به نمایش گذاشته شده است. ما اهداف زیادی برای آینده داریم و می‌خواهیم تعهد خاص خود به موتور اسپورت را نشان دهیم. آلپاین آماده است و می‌خواهد به پیروزی‌های جدیدی دست یابد

لادا هم رشد ۰.۳ درصدی را ثبت کرده و به خانه ۳۸۵,۲۰۸ نفر راه یافته است. این شرکت سهم ۲۱ درصدی از بازار روسیه را به خود اختصاص داده است و خودروهای وستا و گرانتا جزو پرفروش‌ترین خودروهای این کشور هستند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.