آماده برای چهارمین سیویک تایپ R

آماده برای چهارمین سیویک تایپ R

نمایشگاه پاریس ۲۰۱۴: ظاهرا هوندا به مراحل پایانی تولید مدل های ۲۰۱۵ سیویک Type R رسیده چراکه قرارست در سال آینده میلادی خط تولید آن به حرکت بیفتد. ولی تا آن زمان فعلا با یک مدل مفهومی سروکار داریم . . .

هوندا در چهارمین نسل سیویک Type R قرارست برای اولین بار از یک انجین ۴ سیلندر توبو استفاده کند که یعنی Type R حالا یک رقیب جدی برای هاچ بک های تند و تیزی مانند لئون کوپرا، گلف R و فوکوس ST است. فراموش نکنیم که هوندا با نسخه تولید نهایی (مدل ۲۰۱۵) همین خودرو، در تلاش است رکورد جدیدی را برای خودروهای دیفرانسیل جلو در پیست نوربرگ رینگ برای خود ثبت کند؛ رکوردی که گفته می شود حتی از NSX نیز بهترست.

بعد از رونمایی کانسپت اولیه Type R که همین امسال در اتوشوی ژنو ۲۰۱۴ رونمایی شد، حالا نوبت به دومین نسخه این کانسپت با ظاهری نسبتا جدیدتر رسیده. کیت بدنه این خودرو که شامل گلگیرهای عضلانی، هواکش های کاپوت، رکاب های عریض، دیفیوزر و همچنین باله بزرگ عقب که چراغ سوم ترمز درون آن جاسازی شده واقعا جذاب و گیراست.

در قسمت فنی نسل چهارم سیویک Type R مجهز به تعلیق بهینه سازی شده جدیدی بنام Adaptive Damper است که می تواند در هر ثانیه میزان نرمی یا سفتی کمک های جلو و عقب را بصورت خودکار تغییر دهد.

همانطور که گفته شد انجین این هاچ بک، یک پیشرانه ۲.۰ لیتری i-VTEC توربوست که در دور موتور ۷۰۰۰ می تواند حداکثر قدرت ۲۸۰ اسب بخار را به کمک گیربکس ۶ سرعته دستی به محور جلو منتقل کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.