آفرود فوق‌العاده مرسدس یونیماگ در زمین‌های خشن مواب

آفرود فوق‌العاده مرسدس یونیماگ در زمین‌های خشن مواب

اخیراً بحث آفرود و رانندگی خشن بیشتر روی خودروهایی همچون فورد F-150 رپتور و برانکو و البته رم TRX متمرکز شده است. به همین خاطر شاید هم‌اکنون زمان خوبی برای یادآوری این موضوع باشد که مرسدس بنز یونیماگ مدت‌ها قبل از رخ‌نمایی چنین محصولاتی از آمریکا در حال پشت سر گذاشتن کوه‌ها بوده است. ریشه‌های این هیولای آفرود به دهه ۴۰ میلادی می‌گذرد و هرچقدر که زمان گذشته یونیماگ هم بهتر شده است.

تیم TFL آفرود در جدیدترین ماجراجویی خود سری به مواب زده جایی که جیپ رانگلرهای زیادی جولان می‌دهند؛ اما آنچه که تقریباً بالاتر از تمامی رانگلرها می‌ایستد این یونیماگ دهه ۹۰ میلادی است که توسط مهندسان کوچ آفرود در دنور کلرادو ساخته شده است. از آنجایی که مرسدس یونیماگ در آمریکا عرضه نمی‌شود بنابراین از قانون ۲۵ ساله برای واردات خودروها به آمریکا استفاده شده و یونیماگ جزو جدیدترین محصولاتی است که می‌توان وارد این کشور کرد. جی کوچ مالک این کمپانی می‌گوید از بسیاری جهات یونیماگ را ترجیح می‌دهد زیرا این خودرو هنوز هم یک محصول آنالوگ جذاب است. تولید و نگهداری این خودرو راحت بوده و آن‌گونه که در ویدئو دیده می‌شود توانایی‌های بسیار زیادی هم دارد.

پیشرانه یونیماگ موردبحث ارتقا یافته و هم‌اکنون قدرت ۳۲۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۸۵ نیوتون متری تولید می‌کند. این پیشرانه با یک گیربکس ۸ سرعته دستی با دنده‌سنگین همکاری می‌کند. سازنده این یونیماگ می‌گوید با خودرو به سرعت حدود ۱۳۰ کیلومتر در ساعت نیز رسیده اما حس غیرطبیعی‌ای داشته بنابراین داشتن سرعت کمتر بهتر است. با توجه به ارتفاع یونیماگ از سطح زمین و رینگ‌های ۱۹ اینچی و وزن بالا، انتظار سرعت ‌بالا از این خودرو چندان منطقی نیست.

با تمامی این تفاسیر افراد کمی انتظار دیدن یونیماگ در بخش بسیار ناهموار و صعب‌العبور از مواب را دارند. یکی از بخش‌ها که با نام Hell’s Revenge شناخته می‌شود پر از تپه‌های عمیق و سنگ‌های تیز بوده که هیچ جایی برای خطا و اشتباه باقی نمی‌گذارد. قطعاً یونیماگ خودروی بسیار توانایی است اما راننده نیز مهارت بسیار زیادی در کنترل چنین خودرویی دارد.

یونیماگ آفرودری فوق‌العاده است که توسط راننده‌ای ماهر و باتجربه و در یکی از سخت‌ترین محیط‌های آفرود تست شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.