آفرودی دلپذیر با مرسدس X کلاس!

آفرودی دلپذیر با مرسدس X کلاس!

مرسدس بنز در حال حاضر مشغول نمایش پیکاپ کاملاً جدید X کلاس در کشور شیلی است. این خودروساز آلمانی از طبیعت بکر و فوق‌العاده‌ این کشور برای تهیه چندین ویدئوی تبلیغاتی از پیکاپ لوکس خود بهره برده است.

احتمالاً شما هم با ما هم‌عقیده هستید که مرسدس X کلاس نسخه‌ای لوکس‌تر از نیسان ناوارا است زیرا هر دو خودرو از پلتفرم یکسانی بهره می‌برد؛ اما مرسدس قول داده که محصول جدید خود از هر جنبه‌ای بسیار بهتر از پسرعموی میان رده باشد. مرسدس می‌گوید X کلاس از نظر طراحی، کیفیت کابین و پیشرانه ۶ سیلندر ۲۵۸ اسبی چند سر و گردن بالاتر قرار می‌گیرد.

خب سخن از پیشرانه‌ها شد و باید بگوییم پیکاپ مرسدس در زمان عرضه با پیشرانه‌های ۱۶۳ و ۱۹۰ اسبی دیزلی برای مدل‌های X220d و X250d در دسترس خواهد بود. همچنین مدل بنزینی مجهز به پیشرانه ۱۶۵ اسب بخاری را نیز نباید از یاد برد. هر دو مدل با یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۷ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک عرضه می‌شوند.

مدل فول X350d در اواسط سال ۲۰۱۸ و به عنوان پیشروی این کلاس وارد بازار خواهد شد و ۵ حالت رانندگی کامفورت، اکو، اسپورت، دستی و آفرود را خواهد داشت. مرسدس حداقل برای الان برنامه‌ای برای تولید مدل ۸ سیلندر AMG ندارد.

اگر در آلمان زندگی می‌کنید قادر هستید که در چند هفته آینده X کلاس را با قیمت آغازین ۳۷۲۹۴ یورو سفارش دهید. مرسدس برنامه‌ای برای عرضه پیکاپ خود در آمریکا ندارد اما مشتریان آمریکای جنوبی و استرالیایی از اوایل سال ۲۰۱۸ خودروی خود را تحویل خواهند گرفت. سال ۲۰۱۹ نیز شاهد تردد این خودرو در خیابان‌های برزیل و آرژانتین خواهیم بود. 

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.