آغاز تولید نسل جدید هوندا CR-V در آمریکا

آغاز تولید نسل جدید هوندا CR-V در آمریکا

هوندا اخیراً اعلام کرد که تولید CR-V مدل ۲۰۱۷ به‌صورت رسمی در تأسیسات واقع در اوهایو آمریکا آغاز شده است.

نسل جدید این کراس‌اوور دوست‌داشتنی، کمتر از یک ماه قبل رونمایی شد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، از زمستان امسال قدم در بازار ایالات‌متحده خواهد گذاشت. این اولین بار است که تأسیسات پُروپیمان موجود در اوهایو آغاز تولید جهانی یک محصول را کلید زده و زیرساخت‌های موردنیازِ ده کارخانه بین‌المللی دیگر هوندا را نیز تأمین می‌کند. این خط تولید هم‌اکنون ۲.۳۵۰ کارگر و ظرفیت تولید سالانه ۲۴۰.۰۰۰ خودرو و تراک سبک را دارد.

تیم میِرز (Tim Myers)، مدیر مجموعه مذکور در بخشی از سخنانش پیرامون ورود CR-V جدید به بازار گفته:

تیم ما در اوهایو با پیشگامی در تولید این مدل گام بسیار بزرگی برداشت. امیدواریم خودروهای تولیدی در این کارخانه راه خود را به ایالات‌متحده، آمریکای شمالی و باقی نقاط جهان پیدا کنند. قلباً باور داریم که CR-V با تکیه بر پیشرانه توربو جدیدش (حجم ۱.۵ لیتر؛ ۴ سیلندر؛ خروجی ۱۹۰ اسب بخار و ۲۴۲.۶ نیوتون‌متر) استاندارد جدیدی در گروه شاسی‌بلندهای کامپکت ایجاد خواهد کرد.

از ویژگی‌های این نسل می‌توان طراحی زیبا، خطوط مشابه سیویک جدید، جلوپنجره فعال برای بهبود آئرودینامیک خودرو، سامانه اطلاعات و سرگرمی به‌روز شده، مواد باکیفیت‌تر و فضای بیشتر برای سرنشینان عقب را برشمرد.

علاوه ‌بر اوهایو، ایندیانا (Indiana) و کانادا نیز در فهرست محل‌های تولید نسل جدید هوندا CR-V قرار دارند. اطلاعات دقیق‌تر در آینده نزدیک منتشر خواهند شد.

منبع: carscoops

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.